czwartek, 27 lutego 2014

Clearskin professional AVON




Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu z AVON'u, mianowicie mowa o Clearskin Professional Liquid Extraction Strip. Zakupiłam go w katalogu 02 Walentynkowym za 16,99. Głównie chciałam zobaczyć jak oczyści on mój nos, ponieważ rozprowadza się ten żel na wybranej partii twarzy (u mnie nos) i szybkim ruchem jak wyschnie zrywamy żel i cieszymy się czystą cerą. 


Produkt ten znajduje się w 30 ml tubce i jest zamykany na klik. Opakowanie jest bardzo poręczne i nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń. 



Jak widzicie żel ma kolor niebieski i jest bardzo, bardzo gęsty. Przez to utrudnione jest nakładanie i rozprowadzanie go na twarzy, ale znów nie aż tak bardzo by nie dać sobie z tym rady. Wyciskam odpowiednią ilość żelu na palce rozsmarowuje na nosie. Staram się, aby warstwa była równa i lekko rozchodziła się na policzki, aby łatwiej było oderwać. Odczekuję aż wyschnie (około 20 minut). Po tym czasie paluszkiem sprawdzam, czy wszędzie żel jest suchy i odrywam. Powtarzam ten zabieg 1-2 razy w tygodniu i nie mam wrażenia, że produkt jest niewydajny, ale tak jak wspominałam głównie na nos go stosuję, czasami też na brodę i miejsce pomiędzy brwiami. Gdy nałożymy ten żel na twarz to czujemy przyjemne chłodzenie i odświeżenie skóry. Bardzo podoba mi się ten efekt. 


Chciałam Wam powyższym zdjęciem zaprezentować jak oczyszcza pory, ale nie wiem czy mój kiepski aparat to oddaje. Po prostu po oderwaniu plastra można na nim zauważyć pełno wystających, wyrwanych wągrów z nosa, a na samym nosie możemy dostrzec mniej czarnych kropeczek. Pamiętam zawsze by po zerwaniu plastra posmarować nos kremem, bo nie chce by doszło do przesuszenia. Na pierwszy rzut oka po zerwaniu tego żelu widać, że partia skóry jest wygładzona i zmatowiona. Po dłuższym stosowaniu widzę, że skóra wokół nosa i na nosie jest bardzo oczyszczona i w lepszym stanie.

W skrócie:
* wydany
* oczyszcza pory
* wygodne opakowanie
* niska cena
* nie podrażnia
* nie uczula
* konsystencja jest zbyt gęsta
* poprawia kondycję skóry
* troszkę wysusza

Reasumując, z pewnością jak będę miała okazję to ponownie zakupię ten produkt, ale w promocyjnej cenie. Widzę, że oczyszcza pory i skóra jest po nim w lepszej kondycji. Stosując go tylko na wybrane partie twarzy jest bardzo wydajny i nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Przyznam, że spełnił moje oczekiwania i nie rozumiem opinii, że wysycha godzinami (chyba, że ktoś mega grube warstwy nakłada). U mnie wszystko w porządku. Da się go rozprowadzić, wysycha w około 20 minut i gdy go zerwiemy to widzimy, że oczyścił pory. 

Mieliście do czynienia z tym produktem? Jak u Was się sprawdził? Może macie jakieś swoje metody radzenia sobie z "czarnymi kropkami" na nosie? 








7 komentarzy: