środa, 5 lutego 2014

Liebster Blog Award.


Zostałam otagowana do Libster Blog Award przez Sylwia K. Bardzo jej dziękuje i z chęcią opowiadam, żeby czytelnicy mogli mnie bliżej poznać.

Miłego czytania!

1.Ulubiona przekąska?
Uwielbiam grzanki z serem i pieczarkami.

2.Komedia czy horror? Dlaczego?
Komedia, ponieważ tak niewiele śmiechu ostatnio w moim życiu, a po horrorach mam schizy.

3.Twój ulubiony gadżet, który służy Ci na co dzień?
Telefon. Nie rozstaje się z nim na krok. Połączenie z internetem non stop chodzi.

4.Nawyk, z którego jesteś dumna?
Trudne pytanie. Planowanie dnia i nauki. Wtedy przynajmniej jak coś zaplanuje to to wykonam, a gdy nie mam planów to nic nie zrobię przez cały dzień.

5.Dokończ: Jestem... kiedy...
Jestem szczęśliwa, kiedy moi bliscy są szczęśliwi. 

6.Ulubiony film?
Jakoś szczególnie filmów nie oglądam, a ulubionych filmów, książek, piosenek mam tysiące.  Z 15 razy widziałam "Jak stracić chłopaka w 10 dni", "Pretty Man", "Zielona Mila", "Pamiętnik", "Słodki Listopad", "I że Cię nie opuszczę"...

7.Gdybyś miała nadprzyrodzoną zdolność to jaka by to była?
Uszczęśliwianie ludzi.

8.Uczysz się na swoich czy cudzych błędach?
Po prostu na błędach. Cudzych także.

9.Trwasz w noworocznym postanowieniu?
Trudno powiedzieć. Zawsze na koniec roku robię podsumowanie i tak źle to nie wygląda.

10.Ulubione perfumy na co dzień?
Avon.

11.Co robiłaś wczoraj o tej godzinie?
Prasowałam.



Sama zapraszam do zabawy w tym tagu, jak chcecie możecie odpowiedzieć w komentarzach.


1. Ulubiona książka.
2. Czego nie znosisz w innych ludziach?
3. Z czym Ci się kojarzy Polska?
4. Co jest dla Ciebie w życiu najcenniejsze?
5. Jak radzisz sobie z problemami?
6. Posiadasz zainteresowania? Jakie?
7. Wymarzona randka.
8. Jaką cechę cenisz w partnerze?
9. Ulubione imię męskie i damskie.
10. Jak spędzasz niedziele?
11. Najbardziej lubisz kupować...?


Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Grzanki z pieczarkami i serem <3 też uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również widziałam z 15 Jak stracić chłopaka w 10 dni - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. z takich co ostatnio czytałam to nie mam ulubionej ale sprzed kilku lat to "o melba" Grażyny Bąkiewicz. kilka razy ją już czytałam.
    2. wtrącania się w nieswoje sprawy
    3. z bezrobociem, niskimi zarobkami
    4. nie będę oryginalna - rodzina
    5. myślę dużo nad rozwiązaniem, szukam na nie sposobu, palę fajkę
    6. tworzenie czegoś z niczego :)
    7. podczas sesji zdjęciowej, gdzieś na łące w lecie, w zwiewnej sukience ja, on dość elegancko ale na luzie ubrany, cieszymy sie chwilą, a ktoś to uwiecznia na zdjeciach... hmmm cudo :)
    8. poczucie humoru i jego niezamykająca sie jadaczka :p
    9. aktualnie Liliana i Kamil
    10. spacery, odwiedziny u tesciow, zabawa z dzieckiem lub zamulamy przed TV lub kompem
    11. rzeczy dla córki - ubrania, zabawki, słodycze.... wszystko co z nią związane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za poświęcenie czasu i odpowiedź Sylwia! :)

      Usuń
  4. mmm - takie grzaneczki i ja lubię :)
    a filmy z Twojej listy też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze co przyszły mi do głowy :)
      Nie miałam czasu ani siły głowić się :)

      Usuń
  5. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Dzięki tej zabawie trochę dowiedziałam się o Tobie.
    Ja też klika razy oglądałam "Jak stracić chłopaka w 10 dni", "Pretty Man" oraz "Zielona Mila". Świetne filmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ktoś także ma podobny gust do mojego :)

      Usuń