środa, 19 lutego 2014

Tusz do rzęs YVES ROCHER Sexy Pulp



Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować tusz do rzęs YVES ROCHER Sexy Pulp, który otrzymałam bodajże za grosz, gdy robiłam zakupy w ich sklepie. Długo po niego nie sięgałam, ponieważ wrzuciłam go do kosmetyczki, którą noszę w torebce i jest ona do awaryjnego makijażu. Taki oto awaryjny makijaż musiałam ostatnio u dziadków zrobić i sięgnęłam po ten tusz i szok... byłam mega zaskoczona jego działaniem. Muszę przyznać, że gdy odebrałam go ze sklepu to z góry założyłam, że będzie kiepski. 


Jak widzicie tusz znajduje się w plastikowym opakowaniu. Jest troszeczkę mniejsze (krótsze), niż standardowe opakowania tuszów do rzęs, które posiadam, chociaż te z maybelline np. one by one mają też takie krótkie, ale grubsze opakowanie. Otrzymujemy 9 ml tego tuszu.


Szczoteczka ma kształt klepsydry i bardzo dobrze aplikuje mi się nią tusz. Tą grubszą górną częścią pokrywam tuszem krótkie i trudno dostępne rzęsy. 

Od producenta:
Efekt dla urody:
Ekstremalnie pogrubione rzęsy.
Uwodzicielskie spojrzenie.
Działanie
Zalety produktu:
Gruba, gęsta szczoteczka aby równomiernie pogrubić każdą rzęsę.
Trwałość 12 godzin.
Składniki
Składnik aktywny:
Wosk carnauba: ma właściwości otulające każdą rzęsę.
Więcej o składniku aktywnym:
Wosk carnauba jest naturalnym woskiem roślinnym pozyskiwanym z liści kopernicji, palmy rosnącej w Brazylii.
Składniki pochodzenia roślinnego: wosk carnauba, guma z akacji, woda z bławatka, wosk ryżowy.
Sposób użycia
Stosowanie:
Nakładaj tusz od nasady rzęs aż po same końce, wykonując przy tym delikatny ruch „zygzag”, aby dokładnie pokryć i rozdzielić rzęsy.
Dla uzyskania jeszcze mocniejszego efektu powtórz czynność.

Aby zachować dobrą jakość produktu, pamiętaj o zakręcaniu flakonu.
Rodzaj opakowania i wielkość
9 ml
 Sama uwielbiam oglądać efekty na zdjęciach. To najwięcej przekonuje mnie do kupna produktu, albo omijania go szerokim łukiem. Jeszcze zanim dodam zdjęcia i zrobię podsumowanie, chciałabym dodać, że ten tusz kosztuje teraz 39.90 zł. 





Efekty na moich rzęsach możecie dostrzec sami. Tusz jak większość nie pogrubił mi rzęs, ale nie jestem zwolenniczką pogrubionych rzęs. Uwielbiam naturalny efekt bez sklejenia rzęs. Jak rzęsy wyschną to łatwo je rozdzielić i rozczesać. Patrząc na moje naturalne rzęsy, wielkiego wydłużenia także nie zaobserwowałam. Z pewnością jednak podbił kolor moich rzęs. 

W skrócie:
* nie kruszy się,
* nie obsypuje się,
* nie rozmazuje,
* jest trwały,
* cena za wysoka, bo drogeryjne dają mi podobny efekt, a są dużo tańsze,
* szczoteczka wygodna i łatwa w obsłudze,
* łatwo się zmywa,
* kolor: intensywna czerń,
* eleganckie opakowanie

Pewnie, gdyby był tańszy to jeszcze nie raz po niego bym sięgnęła, ale dla mnie to typowy średniak. Niestety jego cena dyskwalifikuje go i raczej już po niego nie sięgnę. 
Ciekawa jestem co Wy o nim myślicie?



14 komentarzy:

  1. efekt bardzo ciekawy - podoba mi sie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten tusz znam i bardzo lubię ;) daje mega efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na rzęsach wygląda dość fajnie,ale cena go dyskwalifikuje-znam dużo tańsze a też dobre :)
    fajne pazurki z kropkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja z powodu ceny także już po niego nie sięgnę ;)
      Dziękuje, wykorzystałam taki brokat/cekiny/cymilki z prezentu walentynkowego ;)

      Usuń
  4. no nieźle! :) a ja dałam go koleżance bo też założyłam, że bd słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny efekt, ale dość drogi, wolę jednak tuszę z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś robiąc zakupy dostałam go jako dodatek za 1gr. Byłam z niego zadowolona, ale nie tak bardzo, jak z Max Factor, więc więcej po niego nie sięgnęłam. Może kiedyś jeszcze raz go wypróbuję, bo całkowicie nie wykreśliłam go z mojej listy ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się efekt jaki zrobił na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety szczoteczka z rodzaju tych, które nie lubię bo zwykle daje efekt posklejanych rzęs. U Ciebie jakimś cudem tego nie ma ;). Ładnie podwija rzęsy, ale cena nie zachęca do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great review!! I didn't know this product!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobaja mi się Twoje rzęsy po użciu maskary :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście bardzo lubię produkty YR ale nigdy nie myślałam o zakupie mascary. Teraz jednak wybiorę się na zakupy aby zobaczyć jak u mnie sprawdzi :0 masz chwile to wpadnij http://desbonbons2135.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń