wtorek, 25 lutego 2014

Lakier do paznokci AVON SPEED DRY+30 ballerina





Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować lakier do paznokci z AVON'u SPEED DRY+30 kolor ballerina. Kolor w katalogu mnie zachwycił. Taki dziewczęcy, delikatny, pudrowy róż. Ostatnio takie kolory za mną chodzą, aż się dziwię, że nie mam takich lakierów w swojej ogromnej kolekcji. Co do serii tych lakierów naczytałam się o nich wiele złego, że są krótkotrwałe, źle się tymi lakierami maluje, smużą. Jednakże zawsze wolę u siebie sprawdzić jak to jest. 




Uwierzycie, że mam trzy warstwy i jeszcze białe końcówki prześwitują? Krycie mnie bardzo rozczarowało
ale jest to pierwszy lakier z tej serii, który tak kiepsko kryje. Widocznie taki odcień. Jedna warstwa jest dobra do frencza. Jeśli chodzi o trwałość to gdzie czytam to w ten sam dzień schodzi z paznokci. U mnie wytrzymał dwa dni i w tym sprzątanie. Dopiero musiałam go zmyć, gdy bardzo mocno w szafkę uderzyłam. Przekonałam się już parę razy, że lakiery z tej serii niekiedy trzymają dzień, czasami nawet 4 i piszę tu o tym samym lakierze w odcieniu mambo melon. Zakładam, że wszystko zależy od bazy i top coat'u. Lakier wg mnie nie smuży tylko trzeba szybko go nakładać i malować, bo ma on schnąć w 30 sekund, więc domyślam się, że od tego zależy to czy innym dziewczyną smużył, czy nie smużył. Od razu przejdę od tego schnięcia w 30 sekund, nie wiem czy dokładnie jest to 30 sekund, ale bardzo szybko schnie i to mnie zachwyca, bo zazwyczaj maluję na ostatnią chwilę, gdy muszę wychodzić, a tak to po chwili mogę wrócić do wszystkich normalnych czynności, np. ubieranie butów.
Podsumowując, nie zniechęciło mnie ani krycie, ani trwałość. Będę powracać do tego koloru i lakierów z tej serii. Mają świetne kolory i szybko schną.




PS. Przepraszam, że tak rzadko coś dodaję, ale mam końcówkę sesji, choroba mnie bierze i życie jakoś mega szybko mknie do przodu. Mam zamiar napisać posty na zapas i ustawić co dwa dni do dodawania, ale nie wiem czy to mi się uda. 


4 komentarze:

  1. Rzeczywiście kolor bardzo delikatny. Aż niemożliwe, że trzy warstwy i nadal tak szybko wysechł! ;) Jaki jest koszt takiego lakieru? Jednak dwa dni to niedługo, jeśli chodzi o wytrzymałość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzy warstwy i długo nie musiałam czekać, aż wyschnie. To jest rewelacyjne! Bodajże na promocji dałam za niego 8,99. Dla mnie dwa dni to jednak czas zadowalający, gdy lakier wytrzymuje 4 dni to jest moim bogiem! :)

      Usuń