środa, 12 lutego 2014

Lovely NUDE nail polish nr 2

 W tym tygodniu zapragnęłam na paznokciach manicure w odcieniach nude. Pewnie przy weekendzie wybiorę bardziej odważne kolory, może czerwienie z okazji walentynek? :)

Niewiele mam lakierów w cielistych kolorach. Jednym z nich jest lakier Lovely NUDE nail polish o numerze 2. Cena tego lakieru to około 6 złotych za 8 ml.




Jak zawsze pod lakier jako bazę użyłam odżywki eveline 8w1. Nałożyłam dwie warstwy lakieru i top coat z Golden Rose. Bazę i top coat ostatnio do wszystkich paznokci stosuję tą samą.
Co do lakieru to dla mnie to typowy średniaczek. Bardzo podoba mi się jego kolor, ale nie już to, że dwa dni tylko wytrzymuje na moich paznokciach.

Podsumowując:
+ tani
+ ładny kolor, lekko połyskujący
+ szybko się zmywa
+ dobrze się rozprowadza
+ dla mnie konsystencja jest w porządku
+ nie pozostawia smug

+/- średni czas schnięcia

- trzyma się około dwóch dni
- dwie warstwy słabo kryją, a trzy by bardzo długo wysychały 

Jak widzicie teoretycznie lakier ten ma więcej plusów niż minusów, ale i tak nie jest moim faworytem. Nie każdy ma tyle czasu, żeby codziennie paznokcie malować. Bynajmniej ja oczekuje od lakieru, że wytrzyma chociaż trzy dni. W internecie wiele jest negatywnych opinii na temat jego konsystencji, smużenia i pędzelka. U mnie nie zauważyłam ani smużenia, a pędzelek mi nie przeszkadzał. Natomiast troszeczkę więcej uwagi musiałam poświęcić przy nakładaniu go na paznokcie. Zakładam, że jeszcze będzie miał okazję zagościć na moich paznokciach. 




Domyślam się, że sporo z Was miało do czynienia z tym lakierem. U Was także tak krótko utrzymywał się na paznokciach? 



10 komentarzy:

  1. Lakiery Lovely lubię, a tu kolorek jak najbardziej na co dzień, idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście bym się źle czuła z takim kolorkiem na paznokciach. Tak przynajmniej mi sie wydaje. Szkoda tego słabego krycia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko od czasu do czasu ochotę na takie kolory na paznokciach :)

      Usuń
  3. kolorek nie w moim typie ale na Twoich pazurkach wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby lepiej krył to by w ogóle było idealnie :)

      Usuń
  4. Ogólnie lubię nudziaki na paznokciach,wiec i ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kolorek tylko dla meni to bardziej delikatny braz niz nude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe :) Ciężko mi idzie odróżnianie kolorów. Dla mnie wszystkie nudopodobne są cieliste :)

      Usuń