piątek, 14 lutego 2014

Manicure Walentynkowy z wykorzystaniem lakieru Golden Rose IMPRESSION 07





Z okazji Walentynek chciałam Wam dzisiaj zaprezentować moje walentynkowe paznokcie. Tak, lubię walentynki! Lubię serduszka, romantyczność, miłość i kolor czerwony. Jednakże mimo, że go lubię nie gości on dzisiaj na moich paznokciach. Przy okazji tego wpisu chciałam Wam napisać, że dla mnie Walentynki nie są tylko dnem do okazywania miłości partnerowi, ale także moim bliskim i przyjaciołom. Cały rok tą miłość partnerowi okazuje, ale przy okazji 14 lutego możemy na chwilę przystopować, wybrać się gdzieś i kolejny raz wyznać sobie miłość. Ja zamiast coś kupować postanowiłam dzisiaj zrobić Serce Tort Pavlovej według przepisu Twoje DIY. Ciekawe jak mi wyjdzie? :) 




Do mojego walentynkowego manicure wykorzystałam jako bazę lakier z zaawansowaną Multi-witaminową formułą wspomagającą wzrost paznokcia firmy WIBO. Chciałam, żeby paznokcie troszeczkę odpoczęły od odżywki eveline 8w1. 
Na bazę nałożyłam dwie warstwy kończącego się lakieru z INGLOTA o numerze 82 (kiedyś wyłącznie do francuza go używałam). 
Nie podoba mi się "efekt piór" na całej płytce paznokcia, dlatego nałożyłam go tylko na dwa paznokcie u dłoni i to jeszcze przy lewej krawędzi. Do tego wykorzystałam mojego nowego lakieru do paznokci fimry Golden Rose IMPRESSION 07.
Natomiast, żeby nadać akcentu walentynkowego za pomocą sondy namalowałam lakierem firmy safari małe serduszka na kciuku i palcu wskazującym. Kolor mógłby być bardziej intensywny, ale po skończonym manicure dopiero to stwierdziłam, a mam dzisiaj mało czasu, a dużo pracy i nie jestem w stanie tego już zmienić. 
Wszystko to pokryłam nowym top coat'em Golden Rose QUICK DRY. Muszę przyznać, że rzeczywiście bardzo szybko schnie i chyba ten top coat GR o efekcie żelowych paznokci pójdzie w zapomnienie, a ten na stałe zagości w mojej kolekcji lakierów. 









18 komentarzy:

  1. masz bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jeszcze nigdy nie miałam w tak dobrym stanie swoich paznokci.

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten top z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też bardzo się z nim polubię. Jeszcze, żaden nie sprawował się tak dobrze.

      Usuń
  3. Śliczne i delikatne czyli takie coś bardzo lubię ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny :) lubię czasem takie proste, skromne :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja także od czasu do czasu lubię :)

      Usuń
  5. działa działa (odnośnie popularnych postów) :) cieszę się, że się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się przydało! Dziękuję, że dzięki Tobie mogę ulepszać wygląd bloga i uczyć się nowych rzeczy :)

      Usuń
  6. Ale pięknie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się minimalizm, jest uroczo i to bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja opinia jest dla mnie wielkim komplementem :) Dziękuje :)

      Usuń