poniedziałek, 3 lutego 2014

Produkty utrwalające fryzurę firmy ISANA - lakier do włosów i żel w sprayu

Recenzja produktów utrwalających fryzurę firmy ISANA HAIR





ISANA HAIR HAARLACK- lakier do włosów
Cena: ok. 6 zł/150 ml


ISANA HAIR SPRAY GEL- żel w sprayu
Cena: ok. 6 zł/150 ml

Bardzo jestem zaskoczona opiniami na wizaż.pl, które dotyczą tych produktów. Ja od razu mogę powiedzieć, że więcej po nie nie sięgnę, nie, nie, NIE!  Dla mnie te produkty są tragicznie i mimo, że kupiłam je na promocji do dzisiaj żałuję wydanych na nie pieniędzy. Obydwa produkty zachowują się na moich włosach podobnie, więc nie widziałam sensu pisać do nich osobnych recenzji, bo pokrywały by się informacje. 

Kiedyś nałożyłam lakier do włosów, przed imprezą. Jak zobaczyłam co mam na głowie to prawie popłakałam się, bo już byliśmy spóźnieni, a ja wyglądam jakbym włosów, przez tydzień nie myła, a robiłam to 3 godziny temu. Te produkty moje włosy po pierwsze sklejają, przetłuszczają, ciężko mi ten produkt domyć, a gdy próbuję go wyczesać tak jak pisze producent to zamiast włosów mam siano na głowie. Owszem trwale trzymają kosmyk włosów, ale co mi po tym jak przy tym włosy są nieatrakcyjne, przyklapnięte i aż niehigienicznie wyglądają

Plusem tego produktu jest poręczne, małe opakowanie, które nawet w torebce się zmieści. Tanie są to lakiery i żele. Trwale stylizuje włosy, jak nałoży się dużą ilość. 



REASUMUJĄC, jak tylko zobaczę te produkty na półce w sklepie to będę je szerokim łukiem omijać. Nie lubię efektu mokrych włosów na głowie. Nie znoszę jak nie mogę zmyć czegoś z głowy i to wysusza i wpływa na kondycje i wygląd moich włosów. Od takich produktów wymagam utrwalenia, uniesienia na jeden wieczór, bez zmiany mojej fryzury w niemytą głowę od tygodnia. 



Mieliście kiedyś te produkty? Także macie o nich dobre zdanie, czy na Wasze włosy też negatywnie wpływają? Znacie jakieś dobre zamienniki, bo poszukuję? :)

4 komentarze: