wtorek, 4 lutego 2014

Manicure z wykorzystaniem lakieru do paznokci z SINSAY


źródło: strona internetowa firmy SINSAY (http://www.sin-say.com/pl/pl/)

Zauważyłam, że w poście z zakupami z SINSAY (TYM), bardzo spodobał i zainteresował Was lakier do paznokci tej firmy. Z tego powodu pomalowałam nim paznokcie i zrobiłam zdjęcia, ale... żadne nie oddaje piękna tego lakieru! Producent opisuje ten lakier tak: "Intensywny kolor z efektem szklanego połysku. Trwała formuła z Tefpoly wzmacnia paznokcie. Nie zawiera toluenu i formaldehydu. Przed użyciem wstrząsnąć. Malować dwukrotnie odtłuszczone paznokcie."

Lakier do paznokci
DARK VIOLET 49
Cena na opakowaniu 5,99
Cena na promocji 3,99

Przed użyciem tego lakieru, nałożyłam na paznokcie jako bazę odżywkę 8w1 EVELINE, następnie dwie warstwy tego lakieru i top coat gel look z Golden Rose.




Kolor mnie zachwycił! Jest przecudny i żadne zdjęcie go nie oddaje. Bardzo wygodnie się go aplikuje, ma idealną konsystencję. Schnie dość szybko, byłam zadowolona. Co do trwałości to trudno mi powiedzieć, ponieważ u mnie wytrzymał 2 dni, ale możliwe, że dlatego tak krótko, bo sprzątałam dom i miał kontakt z różnymi produktami do sprzątania. 

Za tą cenę to jestem bardzo zadowolona. Niekiedy droższe lakiery sprawują się gorzej, niż ten. Kolor zachwyca i nie miałam wcześniej takiego. Muszę zobaczyć jakie mają jeszcze odcienie. Minusem jest trwałość, ale zobaczymy przy następnej aplikacji ile wytrzyma.




Jak Wam się podoba? Mieliście już do czynienia z lakierami tej firmy?  




12 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek :D I do tego jaki tani ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno żaden lakier nie wywołał u mnie takiego zachwytu! :)

      Usuń
  2. śliczny odcień, nie miałam pojęcia, że w tym sklepie są kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się że kolor Cie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubóstwiam fiolety, ten jest piękny, głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor <3 ostatnio bardzo mi się podobają fiolety ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie CZUJ SIE OFICJALNIE otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam fiolet na pazurkach. Mam prawie identyczny z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek :) chyba muszę zrobić nowe zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek świetny! ;)
    obserwujemy? ;)
    http://eljzka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek ;)

    Zapraszam http://trendy-nails-hair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń