piątek, 31 stycznia 2014

Zakupy w sklepie internetowym SINSAY


ZAKUPY W SINSAY

Odkąd odkryłam w centrum handlowym CITY CENTER sklep SINSAY to nie mogę wyjść z podziwu jak on idealnie trafia w mój gust. Do CH było mi nie po drodze, a sama szukałam atrakcyjnych cen i wyprzedaży. Pomyślałam, że mogę odwiedzić ich sklep internetowy (LINK) i to był genialny pomysł!

źródło: sklep internetowy sinsay (http://www.sin-say.com/pl/pl/)

Jak widzicie na zdjęciu powyżej, kupiłam dwie czapki, lakier do paznokci, spódniczkę i sweter. Wszystko po atrakcyjnych cenach, a na przesyłkę czekałam dwa dni, gdzie mieli dłuższy czas na dostawę. Specjalne dla Was zrobiłam zdjęcia tego co zakupiłam na żywo. Spódniczka jest trochę za duża, ale liczyłam się z tym, wszyję troszeczkę gumkę. Sam lakier przetestuję w wolnej chwili. Dzisiaj mam sprzątanie to może po nim, bo przed to nie ma sensu :)

Lakier do paznokci.
Cena: 3,99 zł/7ml

Czapka CTRL YO
Cena: 6,99 zł

Czapka SINSAY
Cena: 5,99 zł

Sweter SINSAY
Cena: 19,99 zł

Spódnica SINSAY
Cena: 14,99 zł


Jak widzicie za wszystko zapłaciłam niecałe 52 zł, a razem z przesyłką wyszło niecałe 62 zł. Można wybrać darmową przesyłkę, ale trzeba odebrać ze sklepu zamówienie. 



Robicie często zakupy przez internet? Lubicie ten sklep? Polecacie jakieś podobne sklepy? 



22 komentarze:

  1. Śliczne rzeczy, najbardziej podoba mi się sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie na ciuchy i buty coraz częściej się odważam, ale staram się to robić z głową. Zazwyczaj decyduje się na tanie buty i ciuchy, żeby w razie "zaskoczenia" nie było wielkiej rozpaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutki kolor lakieru oraz bardzo korzystne ceny tych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna spódniczka i kolor tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W wolnym czasie popatrzę co mają ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego sklepu, ale ceny rzeczywiście zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie znałam i bardzo ubolewam nad tym faktem ;)

      Usuń
  7. Kolor lakieru jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w tym sklepie, ale nic mi nie wpadło w oko, patrze właśnie online i mają ciekawe ceny na koszulki/ swetry:) może się jednak przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam tylko raz nic mnie nie urzekło, nie mam okazji sprawdzić jakby teraz było bo nie ma go w moim mieście.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne i ciekawe rzeczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to, że lakiery mają to nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to, że lakiery mają to nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te czapki jak najbardziej w moim stylu. Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanie bo zamówiłam 2 dni temu na sinsay torebke i dokonałam przelewu. Dzisiaj dostałam sms ze przesyłka bedzie u mnie, ale pieniedzy z konta dalej mi nie pobrali wiec kiedy oni to zrobia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli płaciłaś paypal to sklep ma od razu wiadomość, że zapłaciłaś. To jak pieniądze zejdą z konta to chyba zależy od banku, ale specjalistą nie jestem.

      Usuń