czwartek, 23 stycznia 2014

Udane zakupy w sklepie internetowym SellYo


Butoholiczka



Jakiś czas temu miałam wielką rozterkę. Mianowicie przyszła zima, a ja nie miałam, żadnych ładnych, na lekkim obcasie butów na wyjście. Ciągle chodził zakup nowych kozaków za mną, ale zwyczajnie było mi żal wydać pieniądze. Na ratunek przyszedł mi sklep internetowy Sellyo . Nigdy wcześniej nie robiłam tam zakupów, ale zdjęcia butów i cena skutecznie mnie zachęciły. Stwierdziłam, że za te pieniądze nawet jakbym miała pochodzić w nich tylko do marca to nie będzie szkoda. Zaryzykowałam i zamówiłam:



http://www.sellyo.pl/product-pl-31673-L5-MILITARNE-KOZAKI-obcas-ZIMOWE.html






















Podobne ma moja mama tylko wyższe i ciemno brązowe, ale dała za nie dużo więcej pieniędzy niż moje, niecałe 30 zł. Przyszły i zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Korek nie jest za wysoki, powiedziałabym wręcz, że jest idealnej wysokości, a buty prezentują się bardzo elegancko. Dużo osób mówiło, że są świetne, więc chyba tak jest. Dodam, że mam pewien problem. Otóż posiadam bardzo grubą łydkę i po prostu ciasno mi w tamtym miejscu, ale jakoś daję radę naciągnąć. Zresztą specjalnie dla Was zrobiłam zdjęcia owych butów na nogach.


























Jak widzicie do zdjęcia za pozował nawet mój 16 letni pies. Nie ucinałam go, ponieważ jest coraz bardziej słaby i chce mieć jak najwięcej jego zdjęć. Mam nadzieję, że to chwilowy kryzys i po zimie znów będzie pełen sił. 




http://www.sellyo.pl/product-pl-31594-SNEAKERSY-zima-FUTERKO-zloty-zamek-BOTKI.html




















Drugie buty po jakie sięgnęłam to były botki. Zapłaciłam za nie niecałe 40 zł. Całe zakupy razem z przesyłką kosztowały mnie około 80 złotych (niecałe). Lubię chodzić na koturnie, do tego wyglądają ciekawie i na ciepłe. Gdy je rozpakowałam nie byłam co do nich przekonana, ale... jak ubrałam je na nogi, wsadziłam rurki w środek i poczułam tą wygodę oraz ciepło to stwierdziłam, że na co dzień będę je ubierać teraz zawsze. Wczoraj na tą kiepską pogodę je ubrałam i było mi i wygodnie i ciepło.























Widziałam na stronie jeszcze sporo ślicznych butów, ale bałam się na pierwsze zakupy zaryzykować wyższą ceną zakupu. Teraz już wiem, że warto. Jak komuś wspominam za ile upolowałam te buty to nie dowierza. Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów!


Co myślicie o tych butach? 

11 komentarzy: