wtorek, 7 stycznia 2014

Realizacja karty podarunkowej z EMPIKU


Właśnie przed chwilą otrzymałam paczkę z EMPIKU. Można powiedzieć, że jest to mój prezent na Gwiazdkę, ponieważ dostałam od mojego chłopaka kartę podarunkową do empiku i zaraz postanowiłam ją zrealizować, ponieważ mieli wyprzedaż do -70%. Zakupiłam, aż cztery książki! Mam co czytać pewnie do wiosny, ponieważ jestem w trakcie sesji. 


Wybrałam:
* Richard Paul Evans "Szukając Noel"
* Nicholas Sparks "i wciąż ją kocham"
* Molly Weatherfield "Historia Carrie"
* Tina Okpara "Cena mojego życia"

W wyborze dwóch pierwszych pozycji pomogła mi Kosmetasia . Mamy podobny gust literacki, a ona już te dwie książki przeczytała to powiedziała mi na jakie książki warto zwrócić uwagę.


EVANS "SZUKAJĄC NOEL"
"Pamiętaj, liczy się tylko miłość"

Gdy Mark był dzieckiem, mama opowiadała mu, że anioły czasem przebierają się za ludzi i schodzą na ziemię. Gdy dorósł, zwątpił w te słowa. Kiedy jednak znalazł się na samym dnie, ponownie w nie uwierzył.

Mark Smart był życiowym nieudacznikiem, który nigdzie nie potrafił znaleźć dla siebie miejsca. Los postawił jednak na jego drodze niezwykłą dziewczynę - Macy. Uczucie, którym ją obdarzył różniło się od jego dotychczasowych związków: „to tak jakby porównać Święto Pracy z Bożym Narodzeniem”. Gwiazdka nie może jednak trwać wiecznie, a miłość Marka i Macy napotka na niespodziewane przeszkody. Czy mroczne wydarzenia z przeszłości muszą rozdzielić ich na zawsze?
 
Richard Paul Evans - autor bestsellerowych Stokrotek w śniegu - udowadnia, że zanim życie wręczy nam najwspanialszy prezent, pakuje go starannie w przeciwności losu. Ta wzruszająca opowieść to dowód na potęgę miłości, która zdolna jest do pokonania każdej przeszkody.

Nie jest to pierwsza książka, którą przeczytam tego autora, więc liczę na to, że będzie również fascynująca jak poprzednie. 


SPARKS "I WCIĄŻ JĄ KOCHAM"
John Tyree dokonuje wyboru - nie widząc szans na zdobycie wyższego wykształcenia, po ukończeniu szkoły średniej zaciąga się do armii. Przechodzi szkołę prawdziwego, męskiego życia, nabiera pewności siebie, której dotąd mu brakowało. W czasie przepustki spotyka Savannah – dziewczynę swoich marzeń. Młodszą o dwa lata studentkę pedagogiki, wolontariuszkę, która z grupą przyjaciół, w ramach akcji dobroczynnej, buduje domu dla ubogich. Na przekór wszelkich okolicznościom, pomiędzy obojgiem rozkwita miłość. Savannah przyrzeka czekać na ukochanego, dopóki nie minie okres jego służby...

Wydaje mi się, że na podstawie tej książki powstał film. Staram się nie oglądać filmów, zanim nie przeczytam książki, dlatego trzymam przed sobą właśnie tą książkę. 


WEATHERFIELD "HISTORIA CARRIE"
Carrie ma słabość do klasyki literatury erotycznej. Nie wie, dlaczego na okrągło chce zaczytywać się w tych niecenzuralnych książkach, ale jest pewna, że kryje się w nich coś ważnego. Przeżyje szok, gdy przypadkowo zetknie się z rzeczywistością bardziej perwersyjną od fikcji… Świat niekonwencjonalnych rozkoszy znajduje się tuż obok.Wyobraź sobie związek, który jest zaprzeczeniem romantycznego zakochania. W którym wszystko jest ściśle zaplanowane i określone sztywnym regulaminem. W którym nie ma miejsca na czułość i spontaniczność, gdyż zostały skrępowane ciasnym gorsetem, skórzanym pasem i metalowym łańcuchem.

Wyobraź sobie iskrę uczucia, która mimo wszystko wciąż tli się pod krępującymi więzami zasad…

Wybrałam tą książkę, ponieważ jestem ciekawa czy literatura erotyczna różni się od tej przedstawionej w "50 twarzach Greya". Tamta książka bardziej kreuje mi się na zawiły romans. W każdym razie jestem elastyczna i zobaczymy co ta książka ma do zaoferowania czytelnikowi. Może czymś mnie zaskoczy, a może uznam ją za kompletny niewypał.



OKPARA "CENA MOJEGO ŻYCIA"
Transakcję zawarto pewnego ranka na przedmieściach nigeryjskiego Lagosu. Adopcja. Tina nie mogła doczekać się wyjazdu do Francji, gdzie miała zostać przyjęta przez rodzinę o nazwisku Okpara. Matka, Linda, zajmuje się domem. Ojciec, Godwin, jest piłkarzem znanego francuskiego klubu Paris Saint Germain. Razem mają czworo dzieci. Tina marzy, żeby już z nimi być. Razem chodzić do szkoły, wspólnie bawić się w domu i na podwórku. Jednak rzeczywistość wygląda całkiem inaczej. Tina, wykorzystywana i nieustannie poniżana, śpi w piwnicy na gołym materacu. Pewnego dnia, korzystając z nieobecności żony, adopcyjny ojciec gwałci ją po raz pierwszy...

Właśnie to "pisane przez życie" zwróciło moją uwagę. Moja mama uwielbia takie książki. Głównie kierowałam się tym, żeby ona też miała co poczytać, ale sama także chętnie sięgam po takie książki.



Obecnie czytam jeszcze "Inferno". Po przeczytaniu na pewno umieszczę tutaj recenzję.
Czytałyście książki, które wybrałam? 

9 komentarzy:

  1. Przy Szukając Noel ryczałam jak dziecko.. cudowna, piękna, wspaniała i ach... <3 :)
    a "I wciąż ją kocham" to jakbym czytała swój pamiętnik (w wersji męskiej), tylko zamiast wojska było co innego. Przy niej i przy filmie to właściwie wciąż ryczę, ale książka o wiele lepsza... w ogóle we filmie zrobili inne zakończenie i sporo pozmieniali, co mnie bardzo wkurzyło :D ale sobie chociaż na Channinga popatrzyłam :D

    w ogóle czy Ty też kochasz to uczucie nowych WŁASNYCH książek? :D Ja zawsze tygodniami i godzinami fascynuję się tym, że są już tylko moje i bez przerwy się w nie wpatruję lub je tulę :D po przeczytaniu nic się nie zmienia tylko wtedy przy tym dodatkowo ryczę :D haha

    no i nie mogę się doczekac co o nich powiesz jak już je przeczytasz :) tuptam nóżkami z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam! Dlatego mój chłopak jak widzi jakąś księgarnię to szybko, sprytnie próbuje zmienić naszą trasę wędrówki lub odwrócić moją uwagę, bo potem godzinami musi czekać, aż ja wszystkie książki "pogłaszczę" :P Dam znać oczywiście. Pierwsza będzie "Szukając Noel" może mi to wolno iść, bo mam sesję, ale zobaczymy.

      Usuń
  2. I wciąż ją kocham - oglądałam film, świetny!

    Cena mojego życia, zaciekawiła mnie ta książka, z wielką chęcią przeczytałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytam to podzielę się recenzją tej książki. Niestety jeszcze pewnie do końca lutego będę mieć sesję, a co z tym się wiąże mniej czasu dla siebie, ale jak przeczytam to zaraz coś dodam.

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tej książki "I wciąż ją kocham" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące tytuły ;)
    Ściągnę film " I wciąż ją kocham" ;-)

    Obserwuję ;-)

    www.xkarolajnxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent i fajnie spożytkowany będzie co czytać :)


    Obserwuje !
    ------------------------------------------------
    http://lowcadarmowychrzeczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te książki ;-) pozfrawiam

    OdpowiedzUsuń