wtorek, 4 marca 2014

Pomarańcza i papryczka, czyli szampon z Love2Mix


Pamiętacie jak wygrałam u Kosmetasi bon w wysokości 100 zł do wykorzystania w sklepie internetowym Atelier Natury? Wybrałam 4 produkty, które widzicie powyżej. Dzisiaj chciałabym Wam zrecenzować szampon do włosów, który ma stymulować porost włosów firmy Love2Mix. Jak myślicie sprawdził się u mnie czy nie?

Opis:
Szampon zapobiega wypadaniu włosów i stymuluje ich wzrost, ma odżywcze i rewitalizujące działanie. Za pomocą zawartego w składzie organicznego ekstraktu pomarańczy szampon głęboko oczyszcza włosy i skórę głowywzmacnia cebulki włosowe i pobudza wzrost włosów, odświeża skórę głowy. Organiczny ekstrakt z chili poprawia krążenie krwi, zapobiega wypadaniu włosów. Szampon ma przyjemny zapach, nadaje się idealnie do pielęgnacji każdego rodzaju włosów i skóry głowy.

 Zalety tego produktu: 
  • Zawiera certyfikowane składniki organiczne
  • Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, metali ciężkich, ftalanów, glikoli, lanoliny.
  • Zapobiega utracie włosów, eliminuje łupież i stymuluje wzrost nowych włosów, poprawia krążenie krwi.
  • Głęboko oczyszcza skórę głowy

Składniki aktywne: 
Organiczny ekstrakt z pomarańczy (Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract) - oczyszcza włosy i skórę głowy, wzmacnia cebulki włosowe i pobudza wzrost włosów, odświeża skórę głowy .
Organiczny ekstrakt z papryczki chili (Organic Capsicum Frutescens Fruit Extract) - poprawia krążenie krwi, zapobiega wypadaniu włosów .
Ekstrakt z ziarna kakaowca właściwego (Theobroma Cacao Seed Extract) – nawilża, poprawia objętość włosów cienkich zachowując ich lekkość. 
Żeń-szeń (Panax Ginseng Extract) - wyciąg z korzenia żeń - szenia stosowany jest w kosmetyce jako preparat odmładzający skórę i zapobiegający łysieniu i wypadaniu włosów.
Skład INCI: Aqua with infusions of Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Organic Capsicum Frutescens Fruit Extract, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Theobroma Cacao Seed Extract, Panax Ginseng Extract, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Lycopen, Caramel.

Pojemność opakowania   360 ml  
Cena: 17 zł


Jakież było moje zdziwienie za pierwszym użyciem tego szamponu, gdy nie chciał się on pienić, w dodatku w moim odczuciu śmierdzi, a już na drugi dzień miałam włosy tłuste, a skóra głowy strasznie mnie swędziła. Jednakże postanowiłam się nie zniechęcać i dać mu szansę. Wszyscy zachwalają, a ja co będę krytykować? Oj nie. Zobaczymy co się będzie działo. 
Próbowałam różnych metod nakładania go na włosy: duża ilość, dwa mycia, z odżywką, z maską, bez niczego. Przez pierwsze pół miesiąca tylko dwa mycia przyniosły wystarczającą ilość piany by umyć włosy. Po myciu moje włosy łatwo się rozczesywało, także gdy nie stosowałam niczego poza tym szamponem. Włosy długo "pachną" tym specyfikiem, tak samo jak łazienka i korytarz. Szczerze, przyznam się, że mimo iż czasami lekko wyczuwam w nim pomarańczę ten zapach nie przypadł mi do gustu, ale też nie spowodował, że przestałam używać tego szamponu. 
Przez długi okres czasu także obciążał moje włosy. Musiałam je praktycznie myć codziennie, a nie lubię tego robić. Staram się najczęściej myć włosy co dwa dni. Miałam wrażenie, że nie oczyszcza moich włosów, bo były przyklapnięte. Jedna noc po użyciu tego szamponu, a mnie głowa swędzi mimo, że nie pojawił się na niej łupież. 
Po niecałym miesiącu używania moje odczucia zaczęły się zmieniać. Przy większej ilości szamponu zaczął się on odpowiednio pienić. Włosy były w końcu uniesione i oczyszczone. Nie musiałam już myć włosów codziennie. W dodatku zmniejszyła się ilość wypadających włosów i w krótkim czasie bardzo mocno powiększył się odrost. Nie twierdzę, że ten szampon tylko to spowodował, bo używam wraz z nim co najmniej raz w tygodniu maskę drożdżową na porost włosów. Uważam, że szampon z pewnością nie zaszkodził szybkości porostu włosów, a także wspomógł maskę i oba produkty razem w jakimś stopniu przyśpieszyły porost włosów. 
Wiecie co jest niesamowitym atutem tego szamponu? Jego wydajność! Używamy razem z mamą tego szamponu od około miesiąca. Myjemy włosy średnio co dwa dni, a szampon jeszcze się nie skończył.

W skrócie:
- wygodne zamknięcie na klik
- estetyczne opakowanie
- słabo się pieni, dopiero większa ilość, albo podwójne mycie dają mi zadowalający efekt
- "pachnie" pomimo nałożenia odżywki/maski do włosów
- zapach utrzymuje się przez wiele godzin na włosach
- wraz z włosami zapach czuć w całej łazience i korytarzu
- sporo szamponu nakładam przy myciu
- powoduje, że włosy bez problemu nawet bez użycia odżywki da się rozczesać, nie plącze włosów
- przez pierwsze pół miesiąca obciążał włosy i miałam wrażenie, że były niedomyte, po około dwóch tygodniach to się zmieniło
- po ok. dwóch tygodniach szampon nie obciążał włosów
- po ok dwóch tygodniach szampon oczyszczał włosy
- lekko wyczuwalna pomarańcza w zapachu, ale i tak ten zapach nie przemawia do mnie
- lepiej myje mi się włosy, myjąc je dwa razy
- przez ok dwa pierwsze tygodnie, a nawet trzy musiałabym praktycznie myć włosy codziennie, potem co dwa dni, a teraz wytrzymują nawet trzy
- zmniejszyła się ilość wypadających włosów
- włosy zaczęły troszkę szybciej rosnąć
- po dłuższym stosowaniu włosy są uniesione i jakby zwiększyły lekko swoją objętość
- bardzo wydajny produkt!
- posiada bardzo dobry skład
- atrakcyjna cena co do wydajności, mimo nakładania większej ilości produktu niż przy innych szamponach
- niestety strasznie mnie po nim głowa swędzi dzień po umyciu
- nie powoduje łupieżu

Reasumując,
Na początku byłam bardzo niezadowolona z tego szamponu. Rozczarował mnie jego zapach, słabe pienienie, obciążenie włosów i swędzenie skóry głowy. Przez około dwa tygodnie jak nie dłużej nic się nie zmieniało. Dzisiaj po około miesiącu stosowania mogę powiedzieć, że zaczęłam lubić ten szampon. Zaczął oczyszczać mi włosy, włosy nie są już obciążone, wytrzymują świeże nawet 3 dni!, zmniejszyła się ilość wypadających włosów i zaczęły troszeczkę szybciej rosnąć. Niestety zapach nadal mnie do siebie nie przekonał i nie ustało swędzenie głowy. 

Widziałam, że dużo osób miało ten szampon. Czy u kogoś z Was zachowywał się podobnie? Szczególnie, głowa po nim swędziała? Co Wy myślicie o tym szamponie?

7 komentarzy:

  1. Oo ja też wygrałam taki kupon tylko u kogoś innego. I również zamówiłam sobie ten szampon, a nawet dwa. Według mnie pachnie cudnie. Jeszcze do recenzji mi daleko, bo używam obecnie częściej innego szamponu z BingoSpa, ale pierwsze wrażenia mam pozytywne. Ciekawe czy wpłynie u mnie rzeczywiście na porost włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego szamponu, ale skoro zapach jest na minus, słabo się pieni i swędzi po nim skóra głowy to raczej bym go nie używała...

    Nowy adres bloga - http://wszystkozafree91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować na sobie, ponieważ czytałam wiele pozytywnych opinii o tym produkcie i tylko moja mieszana. Może Tobie zapach by się dobrze kojarzył i skóra nie swędziała.

      Usuń
  3. Czyli z Twojej recenzji wynika, że skóra głowy i włosy wymagają trochę czasu, żeby się przestawić z szamponu na szampon. Ja go jeszcze nie używałam, ale podoba mi się cała seria tych kosmetyków, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym go wypróbować, bo ma skrajne opinie, ciekawe, jakby się u mnie zachował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się :) włosy lecą garściami

    OdpowiedzUsuń