czwartek, 6 marca 2014

Golden Rose lakiery do paznokci z proteinami nr 246 i 242

Będąc ostatnio w centrum handlowym nie mogłam przejść obojętnie obok stoiska z kosmetykami Golden Rose. Przywołałam do niego mojego chłopaka w celu zakupienia fioletowego lakieru do paznokci. Zaczęłam przeglądać w koszyku z lakierami do paznokci z proteinami (TAKIMI). Odeszłam z dwoma lakierami do paznokci: pudrowym różu numer 246 i białym o numerze 242. Mój chłopak skomentował to, takim zdaniem: "I jak tu zrozumieć kobietę". Chwyciłam przy okazji biały, bo ostatni jaki miałam w swojej kolekcji miał tak gęstą konsystencję, że trudno było go rozsmarować i nie zrobić przy tym smug.



Postanowiłam od razu wykonać za ich pomocą manicure, który będziecie mogli obejrzeć w zdjęciach poniżej (ostrzegam, zaszalałam z ilością! :-D ) . Co do lakieru o kolorze białym mogę powiedzieć, że wyśmienicie kryje, dobrze się go aplikuje, nie pozostawia smug i schnie w standardowym czasie. Oba lakiery mam już na paznokciach 4 dni i jeszcze wyglądają estetycznie. Ta trwałość mnie bardzo cieszy i z pewnością sięgnę jeszcze po inne odcienie z tej kolekcji, bo cena także jest niska, gdyż dałam za jeden lakier 3,80 zł. Przejdźmy do zdjęć. 













Jak Wam się podoba? Mnie ten odcień różu oczarował! 


11 komentarzy:

  1. Ten różowy jest piękny! Muszę go kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne zdobienie :) czyżby inspirowane właśnie tymi kwiatkami? :) a różowy rzeczywiście bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie inspirowałam się. Dopiero jak robiłam zdjęcia spostrzegłam, że rzeczywiście paznokcie pasują do kwiatków.

      Usuń
  3. Bardzo ładny ten różowy lakier.
    Storczyk widzę w pełni rozwinięty, ja czekam aż mój pokaże się w całej okazałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dwa storczyki, jak nie trzy. Mamy na oknie 4 storczyki obok siebie i kwitną praktycznie cały rok :)

      Usuń
  4. piękne, kobieca delikatność i klasa :) lubię takie zestawienia. Poza tym masz cudowne storczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ile pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń