niedziela, 31 grudnia 2017

Try*Me*Box Grudzień 2017

I oto nastał ostatni dzień w 2017 roku. Czym jestem starsza, tym szybciej uciekają dni i miesiące. Nie zamierzam robić wpisu, w którym podsumowuje 2017 rok. Powróciłam do prowadzenia bloga latem i nie jestem na to gotowa. W skrócie mogę napisać, że był to bardzo dobry rok. Źle go nie wspominam. Zrealizowałam większość postanowień noworocznych, a inne w części. Będę wchodzić w rok 2018 z nadzieją na to, że będzie jeszcze lepszy niż poprzednie, a przynajmniej nie gorszy. Wyjątkowo nie ma żadnych oczekiwań i postanowień, ale i tak planuję kilka słów w kalendarzu napisać, żeby mieć co podsumować w przyszłym roku. A jak wygląda to u Was? Przywiązujecie wagę do postanowień noworocznych i się ich trzymacie?

Jeszcze w grudniu chciałabym Wam zaprezentować mój ostatnie pudełko z TryMeBox. Zrezygnowałam z niego po ostatnim pudełku, ale teraz żałuję i nie wiem, czy znowu nie zamówię, ale o tym w dalszej części wpisu.

TRY * Me cosmetic samples box - Grudzień 2017



Pudełko zamawiałam ze strony www.inspiredby.pl . Poprzednie kosmetyki przychodziły w takich samych niebieskich pudełkach. Możecie zobaczyć je tutaj. Gdy ujrzałam te pudełko byłam zaskoczona. Większe i inny wygląd. Podejrzewam, że jest to jakieś poprzednie pudełko z ShinyBox, które wykorzystali w grudniu, żeby im nie zalegało. Ten box kosztuje 19,90, ale należy doliczyć 10 zł za przesyłkę, czyli całość kosztuje 29,90 zł. 


Ten box jest połączeniem kolorówki i pielęgnacji, a do tego dorzucili smakową herbatę. Od razu po odpakowaniu go byłam zadowolona z zawartości i zaczęłam zastanawiać się, czy dobrze zrobiłam rezygnując z niego. 


1/ Tria Polska, Krem regenerująco-nawilżający z ekstraktem z imbiru na noc - produkt pełnowymiarowy



"Bogaty w naturę krem na noc o działaniu regeneracyjno-nawilżającym. Starannie dobrane składniki aktywne użyte w optymalnych proporcjach dają pewność, że przy systematycznym stosowaniu kremu Twoja twarz będzie wyglądała jeszcze piękniej. Zamówienia możecie złożyć przez pocztę: biuro@triapolska.pl"
Cena: 49,95 zł/50 ml

Ucieszyłam się ogromnie, gdy zobaczyłam ten produkt. Akurat kończył mi się krem na noc i na dzień i liczyłam, że może w którymś pudełku będą kremy do pielęgnacji. Tej marki kompletnie nie znam i nigdy nie stosowałam kosmetyków, które w składzie miały imbir. Mam tylko nadzieję, że nie będzie mnie uczulać. Wygoję twarz, bo znowu mam problemy i przejdę do testowania. 


2/ Deborah, Kredka do oczu 24 Ore Long Lasting Eye Pencil - produkt pełnowymiarowy



"Niezwykle miękka kredka, która gwarantuje długotrwały kolor. Kredka nie zostawia smug oraz nie rozmazuje się, dzięki czemu Twoje oczy będą przez cały dzień olśniewające."
Cena: 27 zł/ szt.

Kredki do oczu używam bardzo rzadko i to najczęściej latem, żeby podkreślić tęczówkę oka. Na szczęście ta jest w kolorze niebieskim, bo oprócz czarnej zazwyczaj używam te w odcieniach niebieskiego i turkusu. Mam nadzieję, że będzie się ją przyjemnie używać i nie będzie za twarda. Nie lubię twardych kredek. 


3/ mark. By Avon, Szminka doskonała - LIQUID LIP - produkt pełnowymiarowy




" Usta w roli głównej to zdecydowanie hot trend. Ponieważ zarówno mat, jak i blask są teraz na topie, AVON mark. bez żadnych kompromisów proponuje LIQUID LIP- szminkę doskonałą w obu wersjach. LIQUID LIP jest dostępna w najmodniejszych odcieniach, ma intensywnie kryjący kolor, a jej płynna formuła zapewnia przyjemne uczucie nawilżenia i sprawia, że szminka utrzymuje się na ustach przez wiele godzin."
Cena: 32 zł/ szt. 

Tę szminkę mam już w swojej kolekcji. Na szczęście nie zdublował mi się kolor. W tym przypadku otrzymałam kolor caffeined. Kolor ten wpada w ciepły brąz. Bardzo mi się podoba. Krycie te pomadki mają idealne. Kilka razy miałam okazję ich używać. Planuję zrobić osobną recenzję na temat tego produktu. 


4/ Cupandyou, Mix herbatek - Herbata spacer w chmurach



"Pracujemy nad tym żebyś odnalazł w naszym sklepie kawę i herbatę idealną dla Ciebie. A co więcej pięknie opakowaną! Niech wyborny smak cieszy duszę, a nowoczesne i oryginalne opakowanie - oko. Zatrzymaj czas z filiżanką kawy lub herbaty w dłoni, albo spraw wspaniały prezent swoim bliskim."
Cena: 4 zł/szt.

Widziałam w okresie przedświątecznym, że można było zakupić kalendarz adwentowy z tymi herbatkami. Byłam bardzo ciekawa, jak smakują. Tutaj miałam okazję jedną przetestować. W składzie miała herbatę białą, herbatę zieloną, herbatę czarną, trawę cytrynową, płatki róży, kwiat herbaty i aromat. Zrobiłam ją według instrukcji na opakowaniu i zdecydowanie nie jest to herbata dla mnie. Za mocna i za mało słodka. Musiałam dolać do niej wody i dosypać cukru. Dobrze, że miałam okazję przetestować i przynajmniej już takie rzeczy mnie nie kuszą. 



5/ Synchroline, Krem do twarzy Lipoacid intensive


6/ Vis Plantis, Avena Vital Care relaksująca maseczka kojąca do skóry wrażliwej - produkt pełnowymiarowy

7/ Macrovita, OLIVE - ELIA VENOM Masło do ciała z bio-oliwą i ekstraktem z orchidei


5/ "Krem do twarzy na dzień skutecznie przeciwdziałający oznakom starzenia i niwelujący głębokie zmarszczki."
Cena: 70 zł/50 ml

6/ "Maseczka koi podrażnioną i zaczerwienioną skórę. Odbudowuje naturalną barierę ochronną naskórka, przywraca równowagę wodno-lipidową. Daje uczucie komfortu, odpręża i relaksuje. Bogaty skład substancji odżywczych poprawia kondycję skóry zmęczonej i przesuszonej, regeneruje."
Cena: 3,99 zł/ 2 x 7 ml

7/ "Oryginalny kosmetyk z organicznymi ekstraktami roślinnymi. Nawilża i wygładza dzięki wyciągowi z orchiei oraz bio-aloesu. Kosmetyk idealny dla Twojego ciałaZniewala zapachem. Aż 92% składników jest pochodzenia naturalnego. Kupisz na: www.eternel.pl"
Cena: 59,90 zł/200 ml


8/ Novex, Nawilżająca i podkreślająca loki maska do włosów My Curls



"Bogata w czysty olej arganowy i witaminę E maska Novex jest przeznaczona dla osób z suchymi, matowymi włosami oraz przesuszonymi i splątanymi końcówkami. Formuła bazująca na oleju arganowym dogłębnie odbudowuje strukturę włosa."
Cena: 45zł/ 1000g

Kolejny raz otrzymałam ten produkt. W sumie jestem zadowolona, ponieważ bardzo dobrze wpływa na moje włosy i będę mogła go dłużej przetestować. 



Najlepsze pudełko z wszystkich, które otrzymałam. Zdecydowanie lepiej wygląda, przy ShinyBoxie, które prezentowałam w poprzednim wpisie. Cały czas zastanawiam się , czy dobrze zrobiłam przerzucając się na Shiny. Może mogłam pozostać przy tym? Trudno. Przekonam się, gdy przyjdzie kolejne Shiny i może wtedy podejmę decyzję. Nie chce kupować dwóch pudełek, ale też nie wiem, z którego mam zrezygnować. Typowe dylematy kobiet. 

A Wy jak myślicie? Może macie dla mnie jakieś rady? Może mam spróbować zamawiać inne pudełko? Przyznam, że bardzo lubię, gdy przychodzą te przesyłki i nie wiem, co w nich będzie. To tak jakbym sama sobie prezent robiła. 



Chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia noworoczne.
Oby rok 2018 był dla Was rokiem pełnych szczęścia, radości i spełnienia.
Niech otaczają Was sami życzliwi ludzie, a w Grudniu 2018 roku,
chcę usłyszeć, że nie zmarnowaliście czasu, wykorzystaliście go w pełni. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz