niedziela, 10 grudnia 2017

Przegląd pudełka TRY ME BOX - edycja listopadowa

Kolejny raz, gdy otrzymałam pudełko TRY ME przypomniało mi się, że miałam zrezygnować ze subskrypcji. Ile pudełek wcześniej miałam to zrobić? Cała ja. Jak sobie nie zapiszę co mam zrobić, to zawsze wylatuje mi to z głowy. Możecie sobie wyobrazić, dlaczego kalendarz/dziennik/planner jest dla mnie taki ważny. W tym roku już jeden dostałam w prezencie i na razie mam mieszane uczucia, ale może zaprezentuje go na moim Instagramie? Zawartość poniższego pudełka również prezentowałam na Instagramie. Jeśli nie widzieliście albo chcecie bliżej przyjrzeć się produktom, to zapraszam do dalszej części wpisu.

TRY * ME cosmetic samples box - LISTOPAD 



1/ Mydło bobasek Ajeden - produkt pełnowymiarowy




"Mydło powstało z myślą o osobach, które mają wrażliwą i delikatną skórę. Pielęgnuje, obficie się pieni, nie zawiera sztucznych zapachów, barwników. W sam raz dla osób, które szukają łagodnego dopieszczenia skóry."
Cena: 16zł/150 g

2/ Quiz Pomadka ochronna BIO - produkt pełnowymiarowy




"Perfekcyjna kombinacja naturalnego ekstraktu aloesu i oleju ze słodkich migdałów sprawia, że usta stają się wyjątkowo wygładzone i nawilżone. Łagodzi spierzchnięte i wysuszone usta. Przeznaczona do codziennej pielęgnacji ust. Mix zapachów."
Cena: 5 zł/sz. 


3/ Essence Lakier do paznokci THE GEL - produkt pełnowymiarowy





"Lakier do paznokci z nową specjalną formułą, która zapewnia paznokciom niesamowicie trwały manicure z zachwycającym żelowym wykończeniem. Innowacyjna technologia koloru oferuje szeroki wachlarz intensywnych odcieni z wysokim stopniem krycia. W zestawie znajduje się lakier w kolorze Red Carpet - soczystej malinowej czerwieni."
Cena: 7,99zł/8 ml


4/ Novex Maska do włosów My Curls




"Bogata w czysty olej arganowy i witaminę E maska przeznaczona jest dla osób z suchymi, matowymi włosami oraz przesuszonymi i splątanymi końcówkami. Formuła bazująca na oleju arganowym dogłębnie odbudowuje strukturę włosa."
Cena: 45 zł/1000 g


* Próbki produktów




5/Vitella U Odżywczy lotion do ciała

"Lotion Vitella U jest przeznaczony do regularnej pielęgnacji skóry suchej i atopowej. Lotion chroni skórę przed wysuszeniem i wspiera jej odbudowę, pomaga zapobiegać dalszemu pogarszaniu się stanu suchej skóry z problemami dermatologicznymi."
Cena: ok. 35 zł/120 ml

6/ WaterWipes Chusteczki nasączane czystą wodą

"Najbezpieczniejsze chusteczki nawilżane do pielęgnacji i oczyszczania delikatnej skóry noworodków i dzieci. WaterWipes to 99,9% wody w połączeni z 0,1% ekstraktu z grejpfruta, który działa jak naturalny konserwant. Tak powstał najlepszy przepis na bezpieczne i skuteczne oczyszczanie wrażliwej skóry Malucha. 
Produkt znajdziesz na: www.ekodrogeria.pl"
Cena: 12,99zł/60 szt.

7/ Alphanova Bebe Naturalny krem przeciwsłoneczny o wysokim filtrze SPF 50+

"Bezzapachowy krem przeciwsłoneczny z SPF50+ chroni skórę przed promieniowaniem UVA i UVB. Jego formuła wzbogacona w aloes, olej jojoba i tamanu, jest w 100% naturalna bez szkodliwych substancji i filtrów chemicznych, konserwantów, parabenów oraz parafiny."
Cena: 55,90zł/50 ml

8/ Mincer Krem do twarzy VitaClnfusion, przeciwzmarszczkowy krem na dzień i noc

"Wypoczęta, odżywiona, jędrna, sprężysta, gładka, promienna i pełna energii skóra. Zmarszczki i przebarwienia zredukowane. Przy regularnym stosowaniu wygląd skóry ulega wyraźnej poprawie."
Cena: 43,10 zł/50 ml



Pierwsze moje wrażenie, to "po co mi mydło dla niemowląt? po co chusteczki nawilżane? po co krem SPF 50+?". Uznałam, że jest to najsłabsze pudełko jakie otrzymałam i może takie jest, ale lakier ma piękny kolor i wytrzymał tydzień na moim małym palcu. Będzie idealny do paznokci u stóp. Pomadka ochronna ma bardzo przyjemny zapach, nawilża i przyjemnie nakłada się ją na usta. Maski jeszcze nie stosowałam, ale mam co do niej ogromne oczekiwania, ponieważ wg. opisu idealnie pasuje do moich włosów. Jeśli chodzi o próbkę kremu z SPF, to długo poczeka na zużycie, mydło wykorzystamy do kąpieli mojej siostry, ponieważ ma obiecujący skład. Krem oddałam mamie, ponieważ miałam kiedyś pełnowymiarowy i niestety uczulał mnie bardzo. 

Po otrzymaniu tego pudełka popędziłam do komputera zrezygnować z dalszej subskrypcji. Nie wiem, czy nie otrzymam jeszcze jednego pudełka, bo pamiętam, że płatność była z góry. Natomiast już wiem, że Mikołaj przygotował dla mnie nowe pudełko z ShinyBoxa. Teraz tylko czekam na przesyłkę. Mam nadzieję, że będę bardziej zadowolona, niż w tym przypadku. 


Używacie mydeł? Jeśli tak, to do czego? Ja mydła w kostce jedynie do mycia rąk używam. Ewentualnie szare mydło do mycia pędzli. 

1 komentarz:

  1. Też nie byłabym zadowolona ogólnie ostatnio pudełka jakieś nie są specjalne. kochana od zdania (pierwsze moje wrażenie, to "po co mi mydło do niemowląt") tam chyba chciałaś dla niemowląt :)

    OdpowiedzUsuń