niedziela, 17 grudnia 2017

Propozycje prezentów, część 2 - kosmetyki, zabawki, ubrania, książki i inne...

Jak to się stało, że do świąt zostało 7 dni? Od pewnego czasu nie mam kontroli nad uciekającym czasem. Większość dnia spędzam w pracy, a wieczorami nie mam siły na działanie. Zresztą lubię chodzić wcześnie spać. Zawsze dbam o to, żeby przesypiać 8 godzin. Też tak macie?

Dzisiejszy wpis, to druga część propozycji prezentów, a również prezentacji moich. W dodatku uświadomiłam sobie, że post ten będzie dla mnie idealny w przyszłym roku - będę wiedzieć co komu kupiłam i nie zdubluje prezentu. Jeśli lubicie dużo zdjęć, a mało treści, to zapraszam do oglądania.


Dla dzieci - zabawki, laleczki, gry... 


Czapka kota ze Smyka



My Little Pony zestaw z Pinkie Pie




Zestaw My Little Pony Photo Finish




Zabawka dla niemowlaka My Actibity Jingle BamBam



Mała maskotka Psi Patrol Rubble




Gra planszowa Śpiące Królewny REBEL




Gra planszowa POTWORY DO SZAFY Antoine Bauza, GRANNA





Kierownica Psi Patrol Sky




Książki - Guillaume Musso "kim byłbym bez ciebie?" i Dani Atkins "Druga szansa"



Przy okazji chciałabym bardzo polecić internetowa księgarnie taniaksiazka.pl . Otrzymałam do zamówienia 4 urocze zakładki i kartkę świąteczną z motywem nowej książki. Uwielbiam takie drobne gesty :)


Wszelkie kalendarze/plannery/organizery - dziennik 2018 by Karolina Gołębiewska Stylizacje.tv



Skarpetki z motywem świątecznym - Aliexpress




Krótki rękawek dla dziadka z Bonprix




Kosmetyki z ezebra.pl 



W tym przypadku zdecydowałam się na mniejsze wersje szamponów, balsamów i żeli pod prysznic. Zamiast kupować gotowy zestaw kosmetyków - sama taki stworzę.

Zestawy kosmetyków



Perfumy





Sukienka letnia z opaską Aliexpress



Kosmetyczka z Aliexpress



Torebka na ramię z Bonprix






Powinnam przygotować jeszcze 3 część wpisu z propozycjami prezentów, ale wiem już, że nie będę miała okazji zrobić zdjęć przed świętami. Natomiast na zdjęciach pojawiłyby się takie produkty jak: czytnik ebooków, portfel, płyta audio, jeszcze więcej zabawek i kosmetyków.

Jeśli chodzi o prezenty, to zawsze staram się, aby obdarowywana osoba korzystała z nich. Jeszcze lepiej, gdy uda mi się dorwać coś, co jest potrzebne. W momencie, gdy nie wiem co kupić decyduje się na neutralne produkty - kosmetyki, słodycze, kubki. Coś co wiem, że zawsze zostanie zużyte.

Ja czekam na ostatnie przesyłki i zaczynam pakować. A jak u Was? Wszystko już kupione, czy czeka Was wyprawa po sklepach? 

4 komentarze:

  1. Ja już mam prezenty, zazwyczaj kupuję to co danej osobie jest potrzebne o ile nie kosztuje miliony monet :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie do mnie. Staram sie sluchac, ale moj dziadek to jest trudny egzemplarz - nigdy nie wiem co mu kupic.

      Usuń
  2. Mnie książki cieszą najbardziej ;)
    😍
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń