czwartek, 7 grudnia 2017

Co na prezent? Dla dziecka, dla niego, dla niej - iperfumy, smyk, wittchen, trefl, h&m... - część 1

Czy ja już wspominałam, że uwielbiam grudzień i okres przedświąteczny? 😊 Dla osoby takiej jak ja, to ogromna radość, że może wręczyć upominki najbliższym. Należę do osób, co lubią dostawać prezenty, ale jeszcze bardziej kochają je robić. W związku z tym pomyślałam, że dodam wpis, który będzie ich dotyczył. Sama przepadam za takimi wpisami. Często są dla mnie inspiracją, może w tym przypadku to ja kogoś zainspiruje 😏


Skarpetki dla niemowlaka





Czyż te skarpetki nie są słodkie? Uwielbiam takie malutkie ubrania, a do tego z motywem świątecznym. Zakupiłam je ze strony internetowej SMYKA

Grzechotka Małpka z Fisher-Price





Trefl Warsztacik Lepomaniaków





Trefl Warsztacik Mydełek





Trefl Warsztacik Kryształków





Te małe zestawy eksperymentów z Trefla wydały mi się idealnym prezentem dla dzieciaków. Młodsze pokolenie uwielbia eksperymentować, a chyba jeszcze większa frajda, gdy z eksperymentu wyjdą mydełka, kryształy i glutki. Jedyne na co nie zwróciłam uwagi, to wiek, od którego są przeznaczone te zestawy. Z drugiej strony młodsze dzieci mogą wykonywać eksperymenty razem z rodzicami.


Wszystkie prezentowane powyżej produkty zostały zakupione ze strony internetowej sklepu SMYK.  Dodatkowo skorzystałam z darmowego serwisu Bonusway, gdzie część wydanych pieniędzy wróci do mnie. Minimalna kwota wypłaty pieniędzy to 40 zł. Nie liczyłam na wiele przy tego typu stronie, ale bardzo szybko uzbierałam 50 zł. Zawsze na dwie książki będzie 😉


Pasek do spodni WITTCHEN






Z paskami jest ten problem, że szybko się niszczą. Przynajmniej, gdy nie są ze skóry. Mam nadzieję, że ten posłuży osobie, która go dostanie na dłużej. 

Srebrne kolczyki wisienki





Biżuteria to moim zdaniem uniwersalny prezent. Posłuży na wiele lat i zazwyczaj okazuje się trafionym prezentem. Często, gdy robię prezenty decyduję się na tego typu rzeczy. 

Perfum Hugo Boss Boss Bottled



Perfumy to już bardziej delikatny temat. Tutaj musimy mieć wiedzieć, w jakich zapachach gustuje obdarowywana osoba. Perfumy zakupiłam na stronie internetowej iperfumy. Często mają atrakcyjne ceny i promocję, dlatego najczęściej tam kupuję perfumy. 

Odzież dla dziecka i bielizna dla niego



Źródło: https://www.zalando.pl/tommy-hilfiger-panty-salsa-to182o00m-g11.html?zoom=true

Źródło: http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0453745011.html

Gra planszowa Kiki Ricky





Gra planszowa Dobble Kids





Gra planszowa - Małe 4 ULE




To część moich prezentów pod choinkę. Widać, że po zdjęciach, że sporo dzieci u mnie w rodzinie jest do obdarowania, ale kto najbardziej cieszy się z prezentów? Oczywiście, że dzieci. 


Z pewnością jeszcze jeden taki wpis pojawi się na blogu, ponieważ czekam  czekam na kilka paczek. A Wy co kupujecie na prezent? Nie mam jeszcze dwóch prezentów dla mężczyzn, może coś mi podpowiecie 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz