sobota, 24 maja 2014

Zakupy Biedronkowe

Będąc ostatnio w Biedronce nie mogłam przejść obojętnie obok produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych. Nie byłabym sobą gdybym do koszyka czegoś nieplanowego nie wrzuciła.

Celia, Woman Satin Mat, Lekki krem - baza nawilżająco - matujący do cery normalnej, tłustej i mieszanej


Lekki krem, będący jednocześnie doskonałą bazą pod makijaż przeznaczony dla osób od 16 do 35 roku życia z cerą mieszaną, tłustą i normalną. Wspaniale nawilża skórę i jednocześnie nadaje jej matowe wykończenie. Krem ma lekką konsystencję, doskonale się wchłania. Nie blokuje porów i nie powoduje wyprysków. Doskonale matuje skórę, reguluje wydzielanie sebum, przywracając skórze wypoczęty wygląd. Krem jest doskonałą bazą pod makijaż. Nie zawiera parabenów, silikonów, alergenów i parafiny.
Składniki aktywne:
- olejek arganowy,
- olejek makadamia,
- olejek z oliwek,
- mikroperły matujące.

Cena: 12zł / 50ml








Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami firmy Celia, ale słyszałam, że są to dobre produkty. Kremy były dwa, ale pudełka w różnym kolorze i chwyciłam te niebieskie. Nie zdawałam sobie sprawy, że krem ten zdobywa takie dobre opinie na wizaz.pl. Sama niewiele mogę powiedzieć, ponieważ stosuję go od niedawna. Z pewnością szybko się wchłania i rzeczywiście nadaje się jako baza pod makijaż. 




L'BIOTICA Regenerując krem do rzęs na noc
  • wydłuża, pogrubia rzęsy i zapobiega ich wypadaniu
  • nawilża i wzmacnia, stymulując naturalny wzrost rzęs
  • przebadany oftalmologicznie
Regenerujący krem do rzęs został opracowany, by odżywiać i odnawiać Twoje rzęsy, tak aby były naturalnie piękne. 
To jedyny na rynku polskim oparty na naturalnych składnikach generyczny krem powodujący wzrost rzęs i poprawę kondycji brwi. 
Wyciąg z PALMY SABALOWEJ
- hamuje wypadanie rzęs i brwi
OLEJEK MAKADAMIA
- pobudza wzrost mocnych rzęs
OLEJEK JOJOBA
- nadaje rzęsom i brwiom zdrowy wygląd
Produkt może być stosowany bez ograniczeń, także przez osoby noszące soczewki kontaktowe. Nie jest szkodliwy ani drażniący nawet dla bardzo wrażliwych oczu. 
Kremowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nałożenie preparatu. 

Edycja limitowana 10 ml.









 Miałam okazję już parę dni go stosować i rzeczywiście nie szczypie i nie podrażnia oczu. Raczej nawilża i rzęsy i okolicę oczu. Myślę, że ma bardzo dobry skład i nie zaszkodzi go stosować, a co będzie po miesiącu to zobaczymy. Nie byłabym sobą, gdybym nie pobiegła po jego brata, którego stosuje się na dzień.





L'BIOTICA AKTYWNE SERUM DO RZĘS NA DZIEŃ
  • pobudza rzęsy oraz brwi do naturalnego wzrostu
  • hamuje wypadanie rzęs, odżywia i nadaje im naturalny połysk
  • zawiera innowacyjny kompleks ActiveLash
Aktywne serum do rzęs z innowacyjnym kompleksem ActiveLASH stymuluje naturalny wzrost rzęs, zapobiegając ich wypadaniu. Silnie regeneruje rzęsy i brwi, przywracając im zdrowy wygląd. 
KERATYNA uzupełnia niedobór składników budulcowych rzęs oraz zwiększa ich sprężystość i elastyczność
L-ARGININA (aminokwasy) aktywuje wzrost rzęs, wydłuża fazę ich wzrostu
PROWITAMINA B5 zapewnia rzęsom i brwiom większą wytrzymałość, nadaje im piękny, naturalny połysk.
Preparat może być używany jako baza pod makijaż, także przez osoby noszące soczewki kontaktowe. 
Do osiągnięcia najlepszego efektu kuracji, stosować przez minimum 30 dni. 
Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników preparatu.
Nie zawiera konserwantów!
Edycja limitowana 7 ml. 








Tego preparatu nie miałam okazji jeszcze stosować, ale musiałam ją mieć jako uzupełnienie kuracji. 






Lady Code by BELL full colour nr 5

Szybkoschnący lakier do paznokci.




Wybaczcie, że paznokcie nie są w najlepszym stanie i pomalowane też są nie najlepiej, ale ostatnio mam nienajlepszy czas. W ogóle to święto, że mam pomalowane paznokcie. Ciekawa jestem ile ten lakier wytrzyma na paznokciach.



Wy też tak macie, że trudno Wam przejść obok kosmetyków obojętnie? Stosowaliście coś z tego co prezentuje? Jak myślicie te serum i krem na rzęsy coś da?  

1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się kolorek lakierku :)
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń