czwartek, 22 maja 2014

Spełnienie kosmetycznego marzenia, Zakupy w sklepie LadyMakeUp

Od dawna moim MUST HAVE były pędzle do makijażu, a szczególnie taki do nakładania podkładu, ale nie języczkowy, bo takowy się u mnie nie sprawdził. Gdy trafiłam na stronę sklepu Lady Make Up nie mogłam się oprzeć ich asortymentowi. Wiedziałam, że jeśli wszystko będzie w porządku to ten sklep zostanie moim ulubieńcem na lata. I wszystko było prawidłowo. Szybka wysyłka, produkty dotarły w nienaruszonym stanie i po 3 dniach od wpłaty (płaciłam w czwartek wieczorem, a przesyłka była w poniedziałek) mogłam cieszyć się moimi nowymi zdobyczami. Wybrałam dwa pędzelki do makijażu: do nakładania podkładu i rozcierania oraz przy okazji puder sypki transparentny.W tym sklepie podoba mi się jeszcze to, że można poczytać opinie klientów na temat danych produktów, a jest sporo tych opinii i dzięki gwiazdką widzę jaki produkt jest mocno chwalony, a jaki słabo.


Hakuro - pędzel do podkładu - H50S

Pędzel kosmetyczny popularnej polskiej marki HakuroPędzel H50swykonany został z wysokiej jakości włosia syntetycznego, tricolorowego z dominującym kolorem kremowym. Gęste i bardzo miękkie włosie, ułożone w okrągłej skuwce, przycięte zostało na prosto. Stanowi zatem idealne narzędzie do rozprowadzania wszelkich produktów płynnych, kremowych - takich jak podkład, korektor, róż. Niezastąpiony jest również do nakładania produktów mineralnych. Pędzel nie pozostawia nieestetycznych smug, perfekcyjnie umożliwia aplikację produktów płynnych. Dla uzyskania jeszcze lepszych efektów podczas codziennego użytkowania, oraz dla wykorzystania jak najmniejszych ilości kosmetyków, zaleca się przed nabraniem produktu spryskać delikatnie pędzel wodą.

Pędzel H50s jest mniejszą wersją pędzla H50. Łatwy w utrzymaniu czystości i użytkowaniu. Nawet w najmniej doświadczonych rękach pozwoli osiągnąć rewelacyjne efekty. Rączka drewniana, malowana na czarno wraz ze srebrną skuwką tworzą estetyczną całość.




Już dwa razy miałam okazję malować się tym pędzlem i jestem oczarowana. Całkiem inny komfort nakładania podkładu niż palcami. Już wiem, że będzie to moja ulubiona metoda aplikacji podkładu, a pędzel jest rewelacyjny. 




Hakuro - pędzel do cieni - H79

Pędzel kosmetyczny popularnej polskiej marki HakuroPędzel H79 wykonany został z wysokiej jakości naturalnego, tlenionego włosia kozy. Miękkie włosie, ułożone w lekko spłaszczonej skuwce, przycięte i wycieniowane zostało na kształt tzw. puchacza. Stanowi niezastąpione narzędzie do wykonywania makijażu oka. Idealnie umożliwi roztarcie cieni, jak i aplikację cieni w załamaniu czy też od zewnętrznej strony oka. Sprawdzi się również w precyzyjnym cieniowaniu i łączeniu kolorów.

Pędzel nie pozostawia nieestetycznych smug, nie gubi włosia i nie odkształca się. Łatwy w utrzymaniu czystości i użytkowaniu. Nawet w najmniej doświadczonych rękach pozwoli osiągnąć rewelacyjne efekty. Rączka drewniana, malowana na czarno wraz ze srebrną skuwką tworzą estetyczną całość.





Po pierwszym użyciu tego pędzelka stwierdziłam, że jest on niezwykły. Nabrał niewielką ilość cienia i prawie bez mojego wysiłku roztarł cienie w zewnętrznym kąciku oka, przy czym makijaż ten wyglądał cudownie, ponieważ roztarcie było takie naturalne, delikatne, wręcz zmysłowe. Jestem zachwycona.





Catrice - Prime And Fine Translucent Loose Powder - Sypki puder transparentny z efektem matującym

Prime And Fine Translucent Loose Powder marki Catrice. Sypki puder transparentny z efektem matującym. Zapewnia długotrwały efekt matowej skóry. Dostosowuje się do każdego rodzaju cery. Puder nie zmienia koloru zaaplikowanego wcześniej podkładu. Prime And Fine Translucent Loose Powder został zamknięty w bardzo poręcznym opakowaniu z kratkami dozującymi.




Taki puder to pierwszy w mojej kolekcji. Dopasowuje się do koloru mojej twarzy i trzyma strefę T w ryzach, czyli matuje, ale trudno wypowiedzieć mi się jak mocno, ponieważ nie mam jakiegoś wielkiego problemu z cerą. Podoba mi się w nim to, ze nie pozostawia na twarzy efektu mąki. 







Robiliście kiedyś zakupy w tym sklepie? Jakie jest Wasze pierwsze wspomnienie dotyczące spełnienia jakiegoś kosmetycznego marzenia? 

2 komentarze:

  1. Dwa pędzle, które MUSZĘ kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam H51 i jestem bardzo zadowolona! Sprawdza się zarówno przy podkładach płynnych jak i mineralnych :)

    OdpowiedzUsuń