poniedziałek, 19 maja 2014

ZIAJA Krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea

Odwiedzając babcię odkryłam, że ma ona świetny krem do rąk z Ziaji. Świetny, ponieważ szybko się wchłania i ślicznie pachnie. Nie byłabym sobą, gdybym nie pognała do stoiska Ziaji i nie sprawiła sobie swojego kremu do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea.


Opis: "Działanie kosmetyczne:
- nawilża dłonie nawet po częstym myciu
- łagodzi dyskomfort suchej i popękanej skóry
- wzmacnia naturalną barierę ochronną
- przywraca elastyczność i gładkość naskórka
- pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie
Aplikacja kosmetyczna:
- subtelnie pachnie i szybko się wchłania
- idealny do używania w każdym momencie dnia
Cena to 3/5 zł za 100 ml"




Krem bardzo przypadł mi do gustu. Spełnił moje oczekiwania i połączył w sobie zalety wielu kremów, które miałam okazję wypróbować do tej pory. Skusił mnie jego składnik, czyli masło shea, które uwielbiam i jest w wielu przypadkach niezastąpione.

Produkt zamknięty jest w tradycyjnej tubce z odkręcanym wieczkiem. Nie wyciska zbyt wiele kremu, ponieważ jego konsystencja nie jest bardzo rzadka. Posiada miły zapach.

Krem szybko się wchłania, co jest niesamowitym atutem. W dodatku sprawdza się, gdy często myję ręce, a raczej pracuję w wodzie i co jakiś czas go aplikuję. Dodatkowo nie klei się przez co mogę go używać na uczelni czy w pracy. Daje nam poczucie wygładzonej skóry i nawilżenie. Nie pozostawia on tłustej powłoki na dłoniach. Łagodzi on moją podrażnioną skórę dłoni oraz nie wyczuwam po jego zastosowaniu żadnych suchych skórek, w miejscach gdzie były wcześniej wyczuwalne. Nie mam wymagających dłoni i ten krem spełnia w 100% moje oczekiwania. Po każdym umyciu rąk trzeba aplikację powtórzyć, ponieważ zmywa się on z rąk. Nie podrażnia, nie uczula, nie czyni krzywdy skórze. Jest tani i łatwo dostępny. Z pewnością będę do niego wracać!

Moim zdaniem warto wypróbować go na sobie, bo być może okaże się także Waszym ideałem i będziecie po niego wracać tak jak ja. Jak na razie nie zamierzam zmieniać tego kremu na żaden inny krem do rąk.

4 komentarze: