sobota, 3 maja 2014

-49% zniżka w Rossmannie

Do 27 kwietnia była zniżka -49% w Rossmannie na podkłady, pudry, korektory, róże i bronzery. Do 04 maja jest zniżka -49% na produkty do oczu, a od 5 maja na produkty do paznokci i ust. Chciałabym Wam zaprezentować co kupiłam w dwóch pierwszych tygodniach zniżek w rossmannie, czyli produkty do twarzy i oczu. Najbardziej jestem zła, że zapomniałam kupić puder i cielistą kredkę na linię wodną.

Przejdźmy do zakupów.


Mamie kupiłam podkład Rimmel MATCH PERFECTION o najciemniejszym odcieniu jaki był, bo ona ma bardzo ciemną karnację.


Dla siebie wzięłam podkład z Rimmela WAKE ME UP o odcieniu 203 true beige. Zachwalany przez wielu, krytykowany przez taką samą grupę osób. Postanowiłam zobaczyć jak to ze mną będzie :)


Dodatkowo chwyciłam z Eveline korektor 2 w 1 kryjąco- rozświetlający. 


Przy tej promocji postanowiłam zakupić maskarę L'oreal VOLUME MILLION LASHES, która zdobyła wiele bardzo pozytywnych opinii i postanowiłam ją zdobyć, a cena 60 złotych mnie odstraszała.


Nawet nie wiedziałam, że jest korektor do brwi z Eveline. Nie mogłam przejść obojętnie i nie wypróbować.


Z Wibo chwyciłam eyeliner, ale polowałam na maybelline, którego w tym rossmannie nie mieli.


Maskara z Lovely Spectacular Me. Spodobała mi się jej sylikonowa szczoteczka.


Moja ulubiona odżywka do rzęs z Eveline. Zazwyczaj używam ją pod maskarę do rzęs.


Ostatni prezentowany produkt to coś co musiałam mieć i wypróbować eyeliner z Maybelline.




Jeszcze nie wiem, czy coś kupię na promocji do paznokci i ust, może pomadkę i jakąś odżywkę do paznokci, a może kredkę do ust, bo nigdy żadnej nie miałam. Cieszę się, że Rossmann tym razem zrobił takie promocje, bo mam możliwość wypróbować produkty, które w normalnej cenie z pewnością nie trafiły by do mojego koszyka, a przy tym mogę zastanowić się co potrzebuję i co kiedy powinnam kupić. 

8 komentarzy:

  1. Poszalałaś :D Ja nie skorzystałam z Rossmanowskich promocji, ale za to kupiłam sobie kilka "drobiazgów" w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem, gdzie w mojej okolicy znajduje się Natura :/

      Usuń
  2. Ja kupiłam Rimmel Wake Me Up czaje się jeszcze na ten eyeliner z Maybelline może jutro pójdę na polowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam ten eyeliner z Maybelline. Jest rewelacyjny! Piękny kolor, świetnie się go aplikuje, jest wyraźny i trwały. Najlepszy mój eyeliner jaki miałam do tej pory.

      Usuń
  3. mam ten korektor do brwi rewelacyjny jest, do podkreślenia brwi delikatnie
    ten podkład wakemeup miałam w rekach ale odłożyłam, zbyt dużo drobinek ma w sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero raz użyłam ten korektor do brwi i byłam bardzo zadowolona. Całkiem inny efekt niż kredką.

      Mi w tym podkładzie nie przeszkadzają drobinki. Dzięki niemu moja twarz jest taka promienna i lekka.

      Usuń
  4. Fajne rzeczy udało Ci się upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. VML to mój ulubieniec :)
    A ten tusz do brwi z Eveline nie sprawdził mi się niestety..Szczególnie, że jest czarny..

    OdpowiedzUsuń