środa, 30 kwietnia 2014

Puder Maybelline Affinitone (puder prasowany) Perfecting & Protecting Pressed Powder

Puder prasowany Maybelline Affinitone kupiłam na przecenie w SuperPharm wraz z podkładem z tej samej serii. Była to spontaniczna decyzja. Nie czytałam wcześniej żadnych recenzji dotyczących tych produktów.


Producent obiecuje nam, że puder "zapewnia perfekcyjne, naturalne wykończenie makijażu. Puder dopasowuje się do odcienia skóry. Dostępny w 3 kolorach. Cena 19 zł za 9 gram."



Posiadam puder o odcieniu 24 GOLDEN BEIGE. Zastanawia mnie, dlaczego puder ten posiada 3 odcienie skoro dopasowuje się do odcienia skóry? Może dopasowuje się do trzech typów odcieni cer. Obecnie jest to mój jedyny puder i muszę to szybko zmienić, ale o tym później.


Puder zamknięty jest w bardzo ładnej puderniczce, które posiada lusterko i gąbeczkę, która nie nadaje się do użytkowania. Opakowanie jest zamykane na zatrzaski i mimo prawie codziennego lub codziennego użytkowania nic się z nim nie dzieje.

Puder jest w kamieniu. Ma bardzo zbitą konsystencję. Nie kruszy się, ani nie pyli, ale nie przeszkadza to w nakładaniu go pędzlem na twarz. Myślę, że przez to jest także bardzo wydajny.

Kolor jest bardzo jasny. Często mam wrażenie, że jaśniejszy niż podkład. Łatwo można z nim przesadzić co daje efekt "obsypania mąką", pudrowy efekt. Uwydatnia on wtedy suche skórki i wszystkie włoski na twarzy. Podkreśla niedoskonałości, a tym samym postarza twarz. Moją metodą na ten efekt jest spryskanie twarzy sprayem utrwalającym makijaż z Avonu, ale myślę, że woda termalna? także świetnie się spisze. (? ponieważ, nie posiadam czegoś takiego).

Przy mniejszej ilości pudru w miarę dopasowuje się do twarzy. Matuje on delikatnie cerę, ale na krótko. Szybko się ściera. Moim zdaniem wygląda nienaturalnie i podkreśla niedoskonałości. Natomiast jest on bardzo wydajny, łatwo dostępny i nie ciemnieje na twarzy, ani nie ma drażniącego zapachu.

Podsumowując, z pewnością nie kupię więcej tego produktu. Są dni, gdy mi w ogóle nie przeszkadza, a są takie gdy go bardzo nie lubię. Szczególnie jak podkreśla wszystkie włoski na twarzy. Moja twarz po nim często wygląda nienaturalnie i szybko się z niej ściera. Dla cer tłustych to w ogóle nie widzę go. Wieczne poprawianie makijażu, a o to chodzi by znaleźć produkt, który będzie świetny i trwały.

Mieliście? Lubicie, nie lubicie? 

6 komentarzy:

  1. Nie miałam tego pudru, ale czytałam o nim bardzo dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten puder ;) A jak miło, że ma lustereczko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tego akurat nie miałam, ale może kiedyś zakupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojej opinii, bo ja będę go omijać szerokim łukiem.

      Usuń
  4. Nie miałam z nim przyjemności. Używałam za to fluidowej wersji i chyba jestem jedną z nielicznych - niezadowolonych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi osobiście bardzo przypadł do gustu. Nie widzę żeby mi podkreślał niedoskonałości, czy żebym musiała poprawiać makijaż co jakiś czas. Dla mnie najlepszy puder jaki do tej pory miałam. :)

    OdpowiedzUsuń