czwartek, 10 kwietnia 2014

Przyjemna odmiana dzięki YVES ROCHER szamponu wygładzającego

Szamponem, który obecnie stosuje jest ten z YVES ROCHER szampon wygładzający. Wcześniej stosowałam LOVE2MIX na porost włosów. W skrócie przypomnę, że włosy mi po nim urosły, ale były oklapnięte i praktycznie codziennie musiałam je myć. Byłam w połowie zadowolona. Żeby nie przyzwyczajać włosów do jednego szamponu zawsze zmieniam markę i szampon po wykończeniu obecnego.


Szampon z wyciągiem z ziaren gombo, dzięki któremu włosy będą odżywione i będą się łatwiej rozczesywać i układać.
Działanie:
- łatwiejsze rozczesywanie i układanie włosów,
- efekt wygładzenia,
- zapobiega skręcaniu się włosów,
- kremowa konsystencja.
Ziarna gombo pochodzą najczęściej z Afryki. Jest to owoc bogaty w antyoksydanty i witaminy, bardzo znany zwłaszcza jako składnik kulinarny. Ma również właściwości kosmetyczne skutecznie wpływające na włosy: wygładza ich włókna. 

Cena: 14,90zł / 300ml

Cenię sobie tą markę za to, że ich kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, a w dodatku zgodne z naturą. Kosmetyki te są przyjazne dla środowiska. Przyznam, że uważam tą markę za średnią. Ani mnie nie zachwyca, ani nie zniechęca, choć są wyjątki od tego, ale taka jest moja ogólna opinia.



Opakowania produktu, mimo, że jest ładne wizualnie, nie lubię. Pewnie wiele z Was wie co jest moją największą zmorą? Oczywiście wieczko, które bardzo ciężko się otwiera i można łatwo stracić paznokcie. Staram się otwierać np. przez ręcznik zanim jeszcze zabiorę się za mycie włosów. Plusem jest to, że widać ile produktu jeszcze zostało.

Konsystencja jest średniej gęstości, co mnie zadowala, bo produkt trafia na moje włosy, a nie wszędzie obok. Szampon ma kolor biało, przezroczysty? W moim odczuciu jest to jasny kolor, ale nie najintensywniejszy biały.


Troszkę mniej zadowolona jestem z tego jak ten produkt oczyszcza włosy i pieni się, może to dlatego, że nie lubię nakładać dużo produktu na włosy, a tutaj trzeba.

Przejdźmy do przyjrzenia się obietnicą producenta, a tym jak to wygląda w rzeczywistości w moim przypadku.Włosy rzeczywiście wyglądają na odżywione, łatwiej się rozczesują i układają. Przestałam dosłownie używać prostownicy i włosy tak jak wyschną tak zostają już do następnego mycia. Następne mycie może być nawet po 3 dniach! Owszem szampon wygładza włosy, ale są po nim uniesione i sprężyste. Uwielbiam ten efekt! W dodatku włosy są długo świeże, uniesione i tak szybko się nie przetłuszczają.

Muszę się Wam przyznać, że odkąd zaczęłam stosować ten szampon to po umyciu i rozpuszczeniu włosów nie mogę się nadziwić jakie są one piękne, długie, lśniące, sprężyste. Jak z reklamy! To przemawia na wielki plus. Chodzę i cały czas mówię: ale mam piękne włosy! Bliscy dosłownie nie mogą już tego słuchać :-P



Mam jeszcze jeden szampon z tej firmy z zapasie jest to szampon oczyszczający, ale na jego stosowanie muszę jakoś poczekać, bo chce zastosować innej firmy i dopiero yves rocher. U Was sprawdziły się ich szampony? 

3 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze szamponów od nich ale przy okazji zakupię skoro takie cudeńko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. oo chyba mnie na niego skusiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo ładną kobietą i ciekawie piszesz :) chyba zagoszczę u Ciebie dłużej :D

    OdpowiedzUsuń