czwartek, 8 maja 2014

AVON utrwalający spray do makijażu (Make up Setting Spray)

Gdy zobaczyłam w katalogu utrwalający spray do makijażu z Avonu i usłyszałam opinię Hani Knopińskiej- Grzenkowicz, to od razu wiedziałam, że muszę mieć ten produkt. Udało mi się go dostać za około 15 złotych.



Opis: "Utrwalający spray do makijażu. Ultralekka mgiełka utrwalająca makijaż na cały dzień. Tworzy niewidoczną, nieklejącą warstwę. Szybko wysycha, lecz dzięki zawartości witamin A, C i E nie wysusza skóry. Wystarczy zamknąć oczy, kilkakrotnie spryskać mgiełką twarz, by nienaganny makijaż pozostał na twarzy przez cały dzień. Cena to 32 złote za 125 ml."


Nie wiem dlaczego, skąd, ale miałam przeczucie, że ten produkt będzie bardzo dobry i będę z niego zadowolona. Tak też się stało. Chyba już nie może go zabraknąć w mojej kosmetyczce.

Stosuję go wtedy, gdy mój makijaż ma wytrzymać cały dzień, albo muszę mieć nienaganny wygląd np. w pracy. Sprawdza się on także przy efekcie mąki, gdy nakładam puder maybelline affinitone.

Spray zamknięty jest w ciemnej, ale przezroczystej 125 ml butelce. Dzięki temu widzimy ile produktu nam ubyło. Rozpylacz działa bez zarzutów, daje nam tyle mgiełki ile potrzebujemy.

Mimo, że w składzie ma alkohol to nie czuć go. Jednak ze względu na jego obecność staram się nie przesadzać z ilością mgiełki na twarzy, 4-5 psiknięć wystarczy. Nie używam go też codziennie.

Spray nie posiada nieprzyjemnego zapachu. Rozpylony na twarzy nie powoduje jej pieczenia czy ściągnięcia. Szybciutko się wchłania i wcale nie czuć go na twarzy. Cudownie scala makijaż i bardzo w moim przypadku wydłuża trwałość makijażu. Ani razu mnie nie uczulił i nie zapchał, a dodatkowo jak wcześniej wspomniałam usunął efekt tępego matu.

Podsumowując, jest to pierwszy produkt takiego rodzaju jaki posiadam. Pomaga zachować makijaż wiele godzin w nienaruszonym stanie, a przy tym piękny wygląd na wiele godzin. Cudownie scala makijaż i wiem już, że będę do niego wracać.


Mieliście wcześniej jakiś spray utrwalający makijaż? Jak się u Was sprawdził?

8 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad tym produktem, ostatecznie nie zamówiłam ;) Może jednak następnym razem się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio się nad nim zastanawiałam teraz wiem, że warto go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji posiadanie czegoś takiego .

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam, ale nie mam wyrobionego zdania czy rzeczywiście działa skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy też ma inną skórę i może reagować inaczej na kosmetyk.

      Usuń