sobota, 10 maja 2014

TOŁPA płyn micelarny do mycia twarzy i oczu nawilżający (Dermo Face Physio)

Kupując w SuperPharm krem La Roche- Posay Effaclar Duo [+] w promocji  za 11,99 złotych mogłam kupić płyn micelarny do mycia twarzy i oczu 400 ml z TOŁPY. Wybrałam wersję nawilżającą.


Opis: "Usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Jest delikatny i ma fizjologiczne PH, dzięki czemu można go używać także do demakijażu oczu. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Pozostawia uczucie komfortu (szczególnie po zabiegach dermatologii estetycznej, nadmiernej ekspozycji słonecznej). Jest przeznaczony do stosowania bez użycia wody. Cena to 27,99 złotych za 200 ml i 37,98 złotych za 400 ml."


Nigdy wcześniej nie miałam, ani nie używałam produktów firmy TOŁPA, ale jak to ja byłam nimi bardzo zaciekawiona. Zaznaczę na samym początku, że demakijaż oczu to dla mnie prawdziwa katastrofa. Niewiele, a nawet można powiedzieć, że żaden produkt do tego przeznaczony nie spełniał swojego zadania. Musiałam trzeć, szczypało, powstawały zacieki na policzkach i zaczerwienienia twarzy i oczu. Prawdziwy dramat. Domyślam się też, że z tego powodu stan moich rzęs znacznie się pogorszył.


Produkt zamknięty jest w przezroczystej butelce o pojemności 400 ml, zamykanej na zatrzask. Plusem jest, że nie wylewa on zbyt dużo produktu, przez co nic się nie marnuje i jest on niesamowicie wydajny.



Wracając do Tołpy zaraz po powrocie do domu koniecznie musiałam wypróbować ten produkt, a akurat miałam dość intensywny makijaż. Nakładając wacik z płynem na oko byłam dość specyficznie nastawiona, ale gdy zobaczyłam jak świetnie zmywa makijaż bez jakiegoś mocnego pocierania i nie zostawia śladów, a przy tym nie szczypie, byłam zachwycona. Poradził sobie bezkonkurencyjnie z makijażem. Skóra po nim nie była zaczerwieniona, czy ściągnięta. Mogę powiedzieć, że była nawilżona. Nie zapycha on porów, nie podrażnia oczu i spojówek. Troszeczkę szczypie, gdy wjedzie się nim w oko, ale jest to krótkotrwały dyskomfort i da się to wytrzymać. Zapach posiada bardzo delikatny, nie podrażniający. Jedyny minus jaki dostrzegam tego produktu to jego wysoka cena.

Gdzieś słyszałam/ czytałam, że firma Tołpa na prośbę Biedronki produkuje dla niej płyny micelarne i ten płyn to taki sam jak w Biedronce, ale w niej jest dużo niższa cena. Nie wiem czy to prawda, ale miałam płyny micelarne z Biedronki i całkiem inaczej sprawowały się na mojej twarzy. A Wy coś na ten temat wiecie?

Z pewnością, gdy uda mi się go dorwać za niższą cenę to nie zawaham się go kupić. Jak na razie jest to pierwszy produkt tego typu co w całości spełnia moje oczekiwania. Bardzo dobrze zmywa makijaż, nawilża cerę i jest bardzo wydajny. Uwielbiam go używać.

Mieliście? Co myślicie? Polecacie jakieś świetne płyny micelarne, szczególnie co zmywają makijaż oczu za tanie pieniądze? 



10 komentarzy:

  1. Miałam słynnego micela z biedry i to co zrobił na mojej twarzy to była masakra, twarz twarzą to jak podrażnił oczy, o matko! Natomiast micel od Tołpy to mój numer 1 wśród płynów micelarnych! Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dokładnie to samo zrobił ten z biedy i omijam go szerokim łukiem, a ten jest cudowny.

      Usuń
  2. Robiłam ostatnio zakupy w Tołpie i zaopatrzyłam się na razie w szampon. Ten płyn micelarny miałam na oku, ale w domu mam na razie do zużycia 3, więc wstrzymałam się z zakupem. Na pewno go kupię.
    Pozdrawiam!
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli cena nie odstrasza, albo jest w promocji to warto go zakupić, bo jest moim zdaniem rewelacyjny! :)

      Usuń
  3. Ja wolę płyn miceralny z Bierdonki! :) Dziekuje za komentarz, serce mi się kraje jak dzieci chorują :( życze wytrwałości..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Garnier 3w1 jest bezkonkurencyjny i nie chcę niczego innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na mojego bloga gdzie można znaleźć wszystkie konkursy kosmetyczne w jednym miejscu: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Angie, spróbuj micela z Garniera, kosztuje ok. 11 zł a jest naprawdę super i porównałabym go do Biodermy, ma nawet podobne opakowanie :)

    http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/64625_250.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuję jak ten mi się skończy, bo nie kupię go za jego cenę regularną.

      Usuń
  7. mam podobny problem z demakijażem oczu...masakra...na pewno wypróbuję płyn z Tołpy, może to będzie ten jedyny, odpowiedni :) świetnie, że trafiłam na tą recenzję :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń