poniedziałek, 18 listopada 2013

Drobne zakupy

Od jakiegoś czasu uwielbiam świeczki zapachowe. Codziennie jakaś w moim pokoju się pali. Bez świeczek mam wrażenie, że pomieszczenie śmierdzi i wietrzę je, co nic nie daje oprócz tego, że jest strasznie chłodno, a zapach jaki był taki jest. Będąc w sobotę na zakupach w drogerii dostrzegłam taką oto świeczkę:



Jak mogłabym przejść obojętnie obok świeczki m&m's? Nie mogłam. Wylądowała w koszyku. Nie kosztowała więcej niż 8 złotych. Była też żółta i czerwona, zamierzam je także zdobyć do kolekcji. Nie myślcie sobie, że jak ją brałam to nie wiedziałam co zrobię z jej szklanym opakowaniem. W głowie miałam plan, że po wypaleniu zostanie mi kolejny świecznik :)

W tej samej drogerii zobaczyłam, że mają wersję 50 ml suchego szamponu do włosów BATISTE, którego recenzje czytałam na wielu blogach.


Zobaczymy jak sprawdzi się na mojej grzywce, która często robi się oklapnięta i tłusta. Nawet co 18 godzin. Mam nadzieję, że u mnie także rewelacyjnie się sprawdzi, szczególnie w niedzielne poranki, gdy wstaję na uczelnię :)

W rossmann'ie w ostatniej chwili dostrzegłam perełki dekoracyjne do paznokci firmy LOVELY PEARL NAILS. Od razu wiedziałam, że muszę je mieć. W ten sam dzień także wykonałam manicure z ich wykorzystaniem.



Następny wpis będzie właśnie o tym produkcie. 


W netto zaopatrzyłam się w kalendarz na rok 2014. Mam nadzieję, że dużo lepszy dla mnie rok. Pokładam w nim ogromne nadzieje i marzę, żeby już się skończył rok 2013.




Drobne zakupy, a cieszą.
Niewiele mi potrzeba do chwilowego poprawienia humoru,
a Wam?

7 komentarzy:

  1. Po wypłacie cieszą, ale jeżeli są to ostatnie wydane pieniądze to niekoniecznie :P
    Czy ta świeczka podczas palenia ma zapach m&m'sów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zaczynają być ostatnie wydane pieniądze.
      Według mojego chłopaka- tak. Ja osobiście w ogóle nie czuję zapachu tej świeczki, może dlatego, że cały dzień siedzę w pokoju, gdzie się pali. Jednakże liczyłam na lepszy efekt.

      Usuń
    2. Czyli można się spodziewać zapachu, ale nie dla każdego wyczuwalnego :)

      Usuń
    3. Na to wychodzi. Zaciągnę jeszcze opinii mamy, czy wchodząc do mojego pokoju wyczuwa tą świeczkę i kojarzy jej się z zapachem m&m'sów ;)

      Usuń
  2. wow! też chcę świeczkę M&M's :)

    OdpowiedzUsuń