poniedziałek, 25 listopada 2013

Andrzejkowy wzór


Z okazji Andrzejek na które wybraliśmy się w sobotę, postanowiłam przemalować swoje paznokcie.
Użyłam do tego, jako bazy odżywkę 8w1 eveline (ostatnim razem paznokcie trzymały się ponad 4 dni, bez żadnego uszczerbku, pomimo prac domowych), dwóch lakierów kolorowych: NYC 266 Battery Park Purple oraz Astor Fash'n Studio 85 Delicate Cherry, a na koniec pokryłam top coat'em z Golden Rose.






Zdjęcia bez lampy oraz z lampą. Fotograf ze mnie za dobry nie jest. Mam nadzieję, że zdjęcia choć trochę pokażą piękno tych paznokci. Po ostatniej porażce z kropkami ten malunek bardzo mnie usatysfakcjonował.


Lubię te lakiery i te odcienie. Dobrze się w nich czuję, ale jak przystało na prawdziwą kobietę szybko mi się nudzi dany kolor. Raz mam "szał" na róże, raz na czerwone odcienie innym razem na beże. 


4 komentarze: