wtorek, 19 listopada 2013

Perełki dekoracyjne do paznokci firmy LOVELY PEARL NAILS



Recenzja perełek dekoracyjnych do paznokci firmy LOVELY PEARL NAILS. 

Posiadam tylko te perełki, bez bazy pod nie, bo niestety nie wiedziałam, że taka istnieje. Przed użyciem ich wrzuciłam w google hasło: lovely pearl nails. Przeczytałam parę opinii i większość była bardzo krytyczna. Osobiście nie spodziewałam się, że te perełki wytrzymają na moich paznokciach dłużej niż jeden dzień, doświadczenie pokazało mi, że takie rzeczy nie trzymają się na moich paznokciach, same lakiery także krótko się trzymają. Jednakże zdjęcia z internetu oraz filmiki z youtube, gdzie użyte są takie perełki spowodowały, że chciałam uzyskać taki efekt na swoich paznokciach.

Pierwszą moją myślą było: Jak je zaaplikować, żeby wszędzie nie było tych kuleczek i dużo się nie zmarnowało? Niestety nie miałam, żadnego pojemniczka po kremie. Postanowiłam przesypać kuleczki w kieliszek.



Kieliszek postawiłam na parapecie pomiędzy moimi świecznikami, żeby nie wysypać kuleczek. Wygląda to bardzo dekoracyjnie, nie rzuca się w oczy. Dodatkowo sprawdza się to bardzo dobrze. Na paznokieć na którym mają być perełki nałożyłam odżywkę, dwie warstwy białego lakieru i zanurzyłam dany palec w te kuleczki. Wyciągając obsypałam nadmiar, to co wystawało za paznokieć i stworzyłam jedną warstwę perełek.



Efekt końcowy wyglądał tak:





Środkowe zdjęcie było zrobione z lampą. Kolory zakłamane, bo zdjęcia robione późną porą. Dodatkowo dodam, że na koniec w te perełki wklepałam top coat z Golden Rose.


Manicure zostało wykonane w sobotę o 17, a w poniedziałek w południe miałam jeszcze prawie wszystkie perełki na paznokciu. Jedynie te przy samej górze poodpadały, ale nie mocno. Zaskoczyła mnie ta trwałość. Zobaczymy jak to będzie następnym razem. Bardzo efektowne są te perełki, zwłaszcza jeśli wybieramy się na imprezę. Perełki dodają bogactwa naszym dłonią.





Miał ktoś takie perełki? Jak sprawują się u Was?



12 komentarzy:

  1. szkoda tylko że ten mani jest nietrwały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nie wytrzyma mi jednej nocy, więc i tak jestem pozytywnie zaskoczona.

      Usuń
  2. dla mnie tez to bylo zaskoczenie jak dlugo się trzymają :) ja na razie tylko 2 razy robilam takie zdobienie ale nie wkładałam palca tylko pojedynczo dłubałam :p zresztą chyba widziałaś :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba przegapiłam, albo nie pamiętam. Jakbym miała pojedynczo dłubać to chyba do wieczora bym nie skończyła.

      Usuń
    2. https://www.facebook.com/SylwiaPaznokcie :p

      Usuń
  3. genialne mani, u mnie kawior utrzymuje się jakieś 3-4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem, fajnie wygląda, następnym razem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kawior wybrałaś, ja wybrałam ze srebrnymi kuleczkami, trzymało mi ledwo dzień, ale może powinnam też wklepać top coat na górę :)

    OdpowiedzUsuń