czwartek, 15 lutego 2018

Scrapbooking cz. 2 - Album dla dziewczynki

Kolejny raz koleżanka zaskoczyła mnie pięknym dziełem! Poprzednim razem prezentowałam Wam album dla chłopca, który mogliście zobaczyć tutaj. Tym razem techniką scrapbookingu wykonała album dla dziewczynki.

Album dla dziewczynki charakteryzuje się oczywiście kolorem różowym i księżniczkami. Kto myśląc o małych dziewczynkach nie wyobraża sobie różu i lalek? Ok, ok... Jeśli myślimy o mojej siostrze nie wyobrażamy sobie sukienek, różu i lalek. Tutaj bardziej pasują potwory, pająki i samochody, ale to wyjątek. W tym poście piszę o statystycznej dziewczynce.

Ten album ma większy format od poprzedniego. Dzięki temu zmieścimy w nim więcej zdjęć naszej małej królewny. Wymagał większej ilości pracy, ale jest jeszcze bardziej cudowny!

Nie będę Was już męczyć tekstem, przejdźmy do zdjęć, bo pewnie ona ciekawią Was najbardziej.

Album dla dziewczynki


























I jak Wam się podoba ten album? Uwielbiam taką dbałość o szczegóły! Trzeba mieć zmysł artystyczny, żeby połączyć wszystko tak, żeby do siebie pasowało i kolorystycznie i stylistycznie. Mi czasami tego brakuje - należę bardziej do osób, które odwzorowują coś. A jak jest z Wami? 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz