wtorek, 30 stycznia 2018

Scrapbooking - Album dla małego chłopczyka

W sieci, a nawet wokół mnie coraz bardziej popularny staje się dostęp do własnoręcznie robionych kartek. Często zamawiam  je na śluby, urodziny i rocznice. Przez piękne wykonanie stają się wspaniałą pamiątką na długie lata.

Natomiast niedawno miałam okazję sfotografować album wykonany techniką scrapbookingu. Sam scrapbooking to sztuka ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami i pamiątkami rodzinnymi. Nazwa pochodzi od ang. scrapbook, oznaczającego taki album, a wyraz scrap oznacza skrawek.

Kilka razy w internecie natknęłam się na osoby, które tworzą takie albumy, ale z pewnością nie jest to jeszcze tak popularne jak kartki. Zobaczyć i dotknąć taki album, to jest dopiero coś!

Wiem, że dzisiejszy wpis odbiega od tematyki mojego bloga, ale warto się dzielić z innymi tak niesamowicie fantastycznymi rzeczami. Niech zdjęcia i sam album cieszą również Wasze oczy. Być może zainspiruje Was, albo zachęcę do składania zamówień na własne albumy.

Scrapbooking - album dla synka


Ze względu na piękno tego albumu chciałabym się z Wami podzielić zdjęciami, które go prezentują. Jeśli lubicie oglądać mało treści, a dużo zdjęć, to zapraszam do dalszej części wpisu. 


















I jak Wam się podoba dzieło mojej artystki? Zdjęcia małego chłopczyka muszą w nim wyglądać magicznie. W przyszłości z pewnością zamówię sobie taki album dla siebie. 


Chciałam dodać ten wpis wcześniej, ale w weekend miałam niespodziewany remont pokoju i wszystko przesunęło się w czasie. Mam nadzieję, że teraz będzie mi się jeszcze przyjemniej do Was pisało i posty będą pojawiać się coraz częściej.

 


4 komentarze:

  1. Kocham robic takie rzeczy. Daja mi tyle spokoju, ze az glowa mala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rowniez wyciszaja i relaksuja takie rzeczy. Szczegolnie origami :-)

      Usuń
  2. Jak dla mnie super :) ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń