środa, 10 stycznia 2018

Blistex Intensive - balsam do ust o leczniczym działaniu

Tej zimy mam szczególne szczęście do produktów do ust, a tym samym jest to pierwszy sezon, w którym moje usta są w bardzo dobrym stanie. O pierwszym produkcie, który sprawdził mi się w pielęgnacji ust pisałam tutaj. Dzisiaj chciałabym przejść do recenzji drugiego produktu, który był dla mnie ogromnym odkryciem i zaskoczeniem.

Balsam do ust Blistex INTENSIVE Lip Relief 




Produkt ten poleciła mi znajoma z pracy, gdy zmagałam się z popękanymi ustami. Wcześniej nie znałam go, ani tej marki. Nie wiedziałam, że jest tak łatwo dostępny. Można go znaleźć w wielu aptekach i w Rossmannie. Cena waha się w granicach 10 zł. W zależności od miejsca zakupu i promocji. Występuje w wielu wariantach, ale ja chciałam szczególnie ten INTENSIVE.



Producent obiecuje, że otrzymamy natychmiastową pomoc i poradzi sobie z najbardziej spierzchniętymi i popękanymi ustami. Ma uśmierzać ból, łagodnie chłodzić, nie podrażniać, a przede wszystkim przyśpieszać gojenie, intensywnie nawilżać i regenerować.


Produkt zamknięty jest w małej, plastikowej tubce. Tubka zawiera 6 ml, a sam produkt ma 12 miesięcy ważności od otwarcia. Wyprodukowany został w USA. Szata graficzna na opakowaniu to nazwa produktu i informacje na drugiej stronie. Jego estetyczny i biały wygląd idealnie sprawdzi się w przypadku stosowania przez mężczyzn.


Balsam ma biały kolor, który po nałożeniu na usta staje się nie widoczny. Trzeba jednak uważać z aplikacją. Można za dużo nałożyć produktu i wtedy występuje problem z bieleniem, ale po chwili ustępuje ono. Od razu po aplikacji czuć efekt chłodzenia i łagodzenia. Nie wszystkim może to odpowiadać, ale zapewniam, że osoby, które mają opryszczkę lub popękane do krwi usta, poczują natychmiastową ulgę. Efekt chłodzenia dość długo utrzymuje się na ustach i przynosi ukojenie.

Produkt daje natychmiastowe nawilżenie, regenerację i ukojenie podrażnionych, suchych i popękanych ust. Na drugi dzień od pierwszej aplikacji widać poprawę stanu ust, w przypadku mocnego przesuszenia. Osobiście rozpoczęłam stosować go, gdy na moich ustach pojawiła się opryszczka. Automatycznie ukoił ból i przyśpieszył gojenie. Wcześniej żaden lek i produkt nie dał  mi takiego szybkiego i dobrego efektu.

Kolejne atuty to jego długotrwałe działanie. Od pierwszej aplikacji stosuję go sporadycznie i od razu, gdy dzieje się coś niepokojącego. Natychmiastowo przynosi ulgę i radzi sobie z przesuszeniem. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na ustach. Ma przyjemną konsystencję i dzięki niemu nie muszę robić przerwy w stosowaniu matowych pomadek do ust.

Zalety:

  • natychmiastowe nawilżenie, regeneracja i ukojenie
  • długotrwałe działanie
  • szybko się wchłania
  • nie pozostawia tłustej warstwy
  • działa na opryszczkę
  • ma lecznice właściwości
  • przyjemna konsystencja
  • niska cena
  • dostępność
  • uczucie chłodu po nałożeniu
  • dobrze zabezpiecza przed wysuszeniem
Wady:
  • mentolowy zapach 


Odkąd poznałam ten produkt polecam go wszystkim znajomym. Idealny na opryszczkę i popękane oraz spierzchnięte usta. Daje natychmiastową ulgę i nawilża. Jeśli macie podobne problemy do mnie, a nie znacie tego produktu, to polecam zaopatrzyć się w niego i wypróbować na sobie. Gwarantuję, że nie pożałujecie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz