czwartek, 2 listopada 2017

Kilka NOWOŚCI pielęgnacyjnych i nie tylko...

Lubicie krótkie wpisy? Ten właśnie taki będzie. Mam wolną chwilę i chciałabym dodać szybko nowy wpis, ponieważ jutro rano wyjeżdżam na weekend do Trójmiasta i nie będę miała okazji nic wstawić.

Z racji wyjazdu potrzebowałam kilka produktów i to właśnie z nich składa się dzisiejszy wpis. Jeśli chcecie zobaczyć co mam nowego w łazience i nie tylko, to zapraszam do dalszej części wpisu. 


Tło, które widzicie na poniższych zdjęciach jest tymczasowe. Z racji pogody coraz trudniej jest mi robić zdjęcia na powietrzu. W pomieszczeniach mam niestety ciemno i muszę sobie radzić z warunkami, jakie mam. Zobaczymy jak to tło się sprawdzi.


1/ L'OREAL ELSEVE Magiczna Moc OLEJKÓW Bogaty Szampon Odżywczy2/ L'OREAL ELSEVE CEMENT-CERAMID Odżywka Odbudowująca 


Nie mam swojego ulubionego duetu do włosów. Lubię testować różne kosmetyki. Ważne dla mnie jest by produkty do włosów nie obciążały ich, nie wysuszały i ułatwiały rozczesywanie. Kilka razy podchodziłam do naturalnych kosmetyków i kończyło się to tym, że wyrywałam sobie włosy by je rozczesać. Zdecydowanie to nie dla mnie!

Markę L'OREAL bardzo lubię. Mam ich maski do włosów. Mój fryzjer również na ich produktach pracuje. Liczę na to, że się polubimy. Tym bardziej, że od kilku miesięcy nie chodzę na regenerację włosów i ich stan bardzo mocno się pogorszył.

3/ Perfecta FENOMEN Cth Krem na dzień i na noc


Ten krem zakupiłam z myślą o mamie. Kierowałam się informacją, że wyrównuje koloryt, a moja rodzicielka ma problem z przebarwieniami. Równocześnie rozważałam krem z L'OREAL i teraz zastanawiam się, czy nie zrobiłam źle biorąc ten krem. Z drugiej strony, nie można się kierować tylko marką. Może ktoś z Was miał do czynienia z tym produktem? Najważniejsze, żeby mama była zadowolona.

4/ ISANA Żel pod prysznic mleko i miód


Żele z ISANY są moim stałym zakupem w Rossmannie. Bardzo je lubię. Tym razem w mojej drogerii był słaby wybór zapachów. Zdecydowałam się na pewniaka. Często wracam do tego zapachu.

5/BEBEAUTY HYDRATE Nawilżający żel micelarny 2w1


Z BEBEAUTY zawsze kupuję płyn micelarny. Tym razem zdecydowałam się na żel, ponieważ usłyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat. Po ostatnim uczuleniu sceptycznie podchodzę do nowych produktów i zawsze po przebudzeniu zastanawiam się, co zastanę na twarzy. Obecnie sytuacja się uspokoiła, a cera wraca do normy. Bardzo mnie to cieszy, tym bardziej, że po kilku użyciach tego żelu nic mi nie wychodzi i nie wysusza on mojej cery.


6/ BEBEAUTY HYDRATE Nawilżający płyn micelarny 2w1


Ten produkt uzupełniam regularnie. Skutecznie usuwa makijaż, nie uczula, nie wysusza, nie podrażnia, a w dodatku jest tani i łatwo dostępny. Czy są tu jakieś osoby co nie lubią tego produktu?

7/ REXONA Antyperspirant 

8/ Delia Henna do brwi 

9/ Beauty Opaska do włosów i klamerka 


Postanowiłam sobie zrobić delikatnie hennę w domu. Efekt jest delikatny.  Bardzo mnie to cieszy, bo nie lubię mieć ciemnych brwi. Natomiast klamerki i opaski używam przy demakijażu, makijażu i kąpieli. Poluje teraz na puchatą opaskę do włosów, która nie odciska się na włosach.

10/ Foremki do muffinek 

11/ Skarbonka 


Kilka razy chciałam zrobić muffinki, ale za każdym razem okazywało się, że nie mam foremek. Musiałam uzupełnić zapasy. Babeczek nie robię często, więc mam nadzieję, że na długo mi starczą te foremki. 

W Pepco nie było ogromnego wyboru jeśli chodzi o skarbonki. Zdecydowałam się na tą, ponieważ była najładniejsza, a jej kolory będą pasować do każdego wnętrza. Początkowo planowałam kupić metalową skarbonkę, ale były tylko z motywem Krainy Lodu i Auta, a w dodatku miały spore rozmiary.


Nawet nie wiecie z jakim trudem omijałam kolorówkę, ponieważ obiecałam sobie, że nic nie kupię. Ale nic nie kupiłam. Byłam twarda! :) Na moim instagramie, możecie zobaczyć co aktualnie się u mnie dzieje. Zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. L'oreal bardzo lubię :) I uwielbiam robić babeczki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo lubię L'oreal i zastanawiam sie czy to sama marka tak na mnie dziala czy jednak góruje dzialanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Henna mam i bardzo ją lubię ;) Skarbonka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo delikatny efekt tej henny, ale ja taki lubie ;-)

      Usuń
  4. Ta linia L'Oreal bardzo obciążała mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak będzie u mnie? Na razie stosowałam dwa razy i to na wyjeździe, więc trudno mi coś więcej powiedzieć. Olejek był niesamowity, ale używałam głównie na końcówki.

      Usuń