środa, 22 listopada 2017

MANICURE HYBRYDOWY na andrzejki wykonany lakierami z Aliexpress



Dzisiaj z racji tego, że przed nami Andrzejki, chciałabym Wam pokazać mój manicure na tą okazję. Sama na zabawie andrzejkowej już byłam, ale wiem, że wiele osób wybiera się tę sobotę. Jeśli chodzi o mój mój manicure, to zawsze przy wyborze kolorów sugeruję się kolorem sukienki. W tym przypadku miałam sukienkę granatową, którą możecie zobaczyć TUTAJ.

Chciałabym zaznaczyć, że jeśli chodzi o paznokcie i ich zdobienie, to jestem samoukiem, ale nie perfekcjonistką. Paznokcie robię sobie sama, ponieważ relaksuje mnie to bardzo i sprawia ogromną frajdę, więc czemu miałabym sobie to odbierać dając ręce kosmetyczce? Po tym szybkim wstępie przejdźmy do dalszej części wpisu.



Na zdjęciu powyżej widać wszystkie główne produkty, które użyłam do tej stylizacji. Nie ma na nich produktów budujących i topu. Natomiast wymienię je wszystkie poniżej i zakładam, że te same produkty użyłam również przy TEJ stylizacji.

Lista użytych produktów:


  • Primer bezkwasowy z NeoNail
  • baza Makear
  • Elite99 Reinforce Gel
  • Sapphire 001 Sheer Nude
  • Venalisa 916
  • MYS NU001
  • pyłek BORN PRETTY Mirror Nail Glitter Pigment Powder Gold
  • pyłek INDIGO efekt Kopciuszka
  • złote dodatki do paznokci
  • top no wipe Makear
  • odżywka z Makear




  • LAKIER HYBRYDOWY VENALISA 916




    Sklep: aliexpress.com
    Cena: 1,99$
    Kolor: 916

    LAKIER HYBRYDOWY MYS NU001




    Sklep: aliexpress.com
    Cena: 1,57$
    Kolor: NU001

    LAKIER HYBRYDOWY SAPPHIRE 001 SHEER NUDE




    Sklep: aliexpress.com
    Cena: 1,72$
    Kolor: 001 Sheer Nude

    PYŁKI INDIGO I BORN PRETTY








    Pyłek INDIGO:
    Sklep: internetowy INDIGO
    Cena: 9 zł
    Kolor: efekt kopciuszka

    Pyłek BORN PRETTY:
    Sklep: aliexpress.com
    Cena: 0,87$
    Kolor: Gold

    APLIKACJE DO ZDOBIEŃ



    Sklep: aliexpress.com
    Cena: 0,47$





    Oto moja propozycja paznokci na Andrzejki. Może nie są to mocne kolory, ale sporo się dzieje. Dużo błysku, a do tego złote aplikacje. Korzystacie z takich aplikacji? Długo się Wam utrzymują na paznokciach? Wybieracie się na Andrzejki?


    4 komentarze:

    1. Paznokcie maluję kilka razy do roku, ale już niedługo skuszę się wreszcie na hybrydy;) Śliczne te kolorki:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziekuje! :-)
        Polecam hybryde, ale uwaga ze sciaganiem (latwo uszkodzic plytke) ;-)

        Usuń