środa, 15 listopada 2017

Matowy manicure z akcentem złotego


Jedną z moich wielkich miłości jest manicure hybrydowy. Czynność ta mnie bardzo odpręża. Puszczam serial i działam. Powoli, bo ze ściąganiem i malowaniem na nowo to minimum 1,5 godziny pracy, ale działam. Większość lakierów i akcesoriów mam z Aliexpress. I uprzedzając pytania, nie boję się uczulenia i nieznanego źródła tych produktów. Wszystko używam na sobie i biorę na siebie całą odpowiedzialność.



Na zdjęciu powyżej prezentuje wszystkie produkty, które użyłam przy tym manicure.

  • Primer bezkwasowy z NeoNail
  • formy/ szablony z Aliexpress -> LINK
  • baza Makear
  • Elite99 Reinforce Gel
  • Elite99 proszek akrylowy -> LINK
  • Semilac MARDI GRAS 034
  • Semilac Gold Disco 037
  • Bling 29 -> LINK
  • top no wipe Makear
  • top matt Azure -> LINK
  • odżywka z Makear


Co zrobiłam krok po kroku:
1/ Na początku zdjęłam frezarką poprzednią hybrydę. Aby uniknąć przepiłowania paznokci ściągam tylko do koloru, a resztę wyrównuje pilnikiem i dokładam na to produkty. 
2/ Opiłowałam paznokcie, w celu uzyskania pożądanego kształtu i przygotować złamane paznokcie do nałożenia formy. 
3/ Nakładam formę na paznokcie, które wymagają przedłużenia. 
4/ Wszystkie paznokcie smaruje primerem bezkwasowym.
5/ Nakładam bazę. 


6/ Nakładam reinforce gel, w celu wzmocnienia paznokci lub/i wydłużenia ich. 
7/ Ściągam formy z paznokci i opiłowuje je do pożądanego kształtu i długości. 
8/ Nakładam ponownie reinforce gel. Nie utwardzam go.


9/ Na nieutwardzony reinforce gel sypie pyłek akrylowy. Powtarzam tak ze wszystkimi paznokciami i utwardzam je przez 60 sekund w lampie LED. 
10/ Opiłowuje wszystkie paznokcie, żeby pozbyć się chropowatej warstwy. 





11/ Następnie nakładam kolor na paznokcie. Zazwyczaj 2/3 cienkie warstwy w zależności od krycia. 


12/ Na paznokcie pomalowane złotą hybrydą, nakładam top no wipe, a na resztę paznokci matowy top. 
13/ W ostatnim kroku wsmarowuje w skórki oliwkę. 




Po tygodniu noszenia mogę stwierdzić, że ściera się ten matowy top. Mam go trzeci raz na paznokciach i za każdym razem jest to samo. 


9 komentarzy: