poniedziałek, 13 listopada 2017

TRY * ME cosmetic samples box - przegląd październikowego pudełka

Po raz trzeci przychodzę do Was z prezentacją zawartości pudełka o nazwie TRY ME COSMETIC SAMPLES BOX

Po dodaniu poprzedniego wpisu, który dotyczył tego pudełka, postanowiłam, że zrezygnuje z subskrypcji. Jeśli chodzi o pierwsze pudełko, to byłam rozczarowana ilością próbek niepasujących do mojego typu cery, wieku i preferencji. Zwartość tego pudełka możecie zobaczyć TUTAJ . Dodatkowo rozczarował mnie pełnowymiarowym produktem, który był przeznaczony do stylizacji włosów. Uczucie to jest dodatkowo spotęgowane efektami po użyciu tego produktu. 

Drugie pudełko, którego zawartość możecie zobaczyć TUTAJ , bardziej mi odpowiadało, ale nadal czegoś w nim brakowało i stwierdziłam, że zrezygnuje z subskrypcji. Na szczęście dla mnie, zapomniałam o tym. I bardzo dobrze! Trzecie pudełko, którego zawartość możecie zobaczyć poniżej bardzo mi odpowiada. Jeśli chcecie zobaczyć dlaczego, to zapraszam do dalszej części wpisu. 




Jak widzicie na zdjęciu powyżej, grafika trzeciego pudełka jest taka sama. Tutaj nie ma zaskoczenia. Kosmetyki przyszły w takim samym pudełku jak poprzednie. Małe, niebieskie pudełko z nazwą i mazidłami. Widać różnicę jedynie w stanie pudełka. Pewnie poczta się z nim delikatniej obchodziła, niż z poprzednimi ;)


1/ Apis Pielęgnacyjny krem do rąk - produkt pełnowymiarowy
"Lekki krem do pielęgnacji dłoni z drogocennym olejem arganowym, słonecznikowym i masłem shea. Błyskawicznie uelastycznia, regeneruje, wygładza i zmiękcza naskórek zapobiegając nadmiernemu wysuszaniu skóry. Formuła bogata w kwas hialuronowy, kolagen i elastynę dostarcza natychmiastową dawkę nawilżenia i odżywienia."
Cena: 24 zł/300 ml

Jestem totalnie zakochana w tym kremie! Może mielibyście ochotę na recenzję tego kremu? Mogę zdradzić, że jeszcze takiego produktu do rąk nie miałam. Dalej nie musiałabym już robić nawet prezentacji pudełka. Nie ważne co byłoby dalej, ja i tak już jestem zachwycona. Wystarczy ten krem, a Wam powiem, że to moje ulubione pudełko. Kto ma ten krem, to niech mi zdradzi w komentarzu, czy też jesteście w nim zakochani i jak Wam się podoba zapach? :) Jesienią i zimą kremów do rąk nigdy nie jest za mało w moim domu. Najchętniej obok każdej umywalki i w każdej kurtce miałabym jeden. 


2/ NOVEX Głęboko nawilżająca, arganowa maska do włosów - travel size
"Bogata w czysty olej arganowy i witaminę E maska Novex jest przeznaczona dla osób z suchymi, matowymi włosami oraz przesuszonymi i splątanymi końcówkami. Formuła bazująca na oleju arganowym dogłębnie odbudowuje strukturę włosa."
Cena: 45 zł/1000 g

Czytając opis produktu miałam wrażenie, jakby dotyczył on moich włosów. Zrezygnowałam na pół roku z regeneracji i mam tego skutki. Włosy są w fatalnym stanie. Z 2 tygodnie idę je ściąć i wracam do regeneracji, ale w między czasie przetestuję tą maskę. Mam nadzieję, że wpłynie pozytywnie na moje włosy. Maski, odżywki i szampony do włosów mogłabym testować cały czas. Tych produktów nigdy nie mam za dużo. 


3/ Cashmere Utrwalająca baza pod cienie - produkt pełnowymiarowy
"Wygładza skórę powiek i wyrównuje ich koloryt. Ułatwia rozprowadzanie cieni i kredek oraz zapobiega ich osypywaniu się i rolowaniu w załamaniach powiek. Intensyfikuje kolor. Przedłuża trwałość makijażu oka, aż do 15 godzin."
Cena: 22 zł/7 g

Ten produkt na testowanie musi poczekać. Mam otwartą bazę z innej firmy i nie chciałabym, żeby któraś mi za szybko wyschła. 


4/ Macadamia Professional Eprouvage szampon + odżywka, seria wzmacniająca
"Szampon wzmacniający, który pielęgnuje zniszczone włosy i odbudowuje zmęczone pasma. Dzięki niemu włosy stają się mocniejsze, zdrowsze i łatwiejsze do ułożenia. Formułę z wykorzystaniem naszej Technologii Postępowych Komórek Roślinnych opracowania dla uzyskania zdrowych włosów i skóry głowy."
Cena 174zł/ 2 x 250 ml

5/ Macadamia Professional Eprouvage szampon + odżywka do włosów cienkich i delikatnych
"Odżywka wzmacniająca do codziennego stosowania wzmacnia, nawilża i zamyka łuski włosów. Chroni włosy i zapobiega uszkodzeniom w przyszłości, dzięki czemu uzyskujemy młodsze i łatwo układające się włosy. Formułę z wykorzystaniem naszej Technologii Postępowych Komórek Roślinnych opracowano dla uzyskania zdrowych włosów i skóry głowy."
Cena: 174 zł/ 2 x 250 ml

Produktów do włosów, jak wspomniałam wyżej nigdy nie mam za mało. Serie wzmacniającą zostawiłam dla siebie, a tą do włosów cienkich i delikatnych dałam mamie. Z pewnością po jednym użyciu nie będę potrafiła zbyt dużo o produkcie powiedzieć, ale zawsze jakieś rozeznanie można zrobić. Cena wydaje mi się wysoka. Ciekawe czy za ceną idzie jakość produktu. 

6/ Neauty Minerals Rozświetlacz mineralny Falling Star - travel size
"Rozświetlacz mineralny o chłodnym wykończeniu. W zależności od ilości nałożonych warstw pozwala na uzyskanie zróżnicowanego efektu - od delikatnego rozświetlenia po intensywną "taflę"."
Cena: 3,9 zł / 0,2 g

Z tej próbki cieszyłam się najbardziej. Z sypkich produktów miałam tylko dwa pudry do twarzy, a zawsze chciałam wypróbować produkty mineralne. Rozświetlacz zostawiłam specjalnie na jakieś wyjście. Akurat w sobotę wychodzę na "potańcówkę", to będę miała okazję przetestować ten rozświetlacz. 

7/ Lab One N'1 COLOR PROTECT STEP 1 - rewitalizujący szampon do włosów farbowanych
"Szampon do włosów zniszczonych farbowaniem, rozjaśnianiem oraz częstymi zabiegami fryzjerskimi. Regeneruje zniszczone włosy. Przedłuża trwałość koloru. Łagodnie oczyszcza skórę głowy oraz włosy. Rewitalizuje i wzmacnia włosy. Chroni przed działaniem promieni słonecznych. "
Cena: 75 zł/ 400 ml

Kolejna próbka, z której jestem zadowolona. Z przyjemnością ją przetestuje i zużyje. Tym bardziej, że włosy moje wręcz domagają się wzmocnienia, odżywienia i nawilżenia. 

8/ Masveri Szmpon przeciw wypadaniu i nadający objętność MEN - upominek dla mężczyzny
"Specjalnie opracowana formuła szamponu, oparta na naturalnych ekstraktach i oleju, połączonych z nowoczesnymi komponentami pomaga zahamować wypadanie włosów, stymuluje ich wzrost, zwiększa objętość. Przywraca włosom zdrowy wygląda i naturalny połysk. Posiada przyjemny, męski zapach."
Cena: 24,99 zł/ 250 ml



Zastanawiam się, czy zrezygnować ze subskrypcji tego pudełka i zamawiać jakiś inny? Czy pozostać przy tym pudełku? Co sądzicie? 
Chciałabym w tym tygodniu dodać jeszcze jeden wpis, ale wszystko zależy od tego jak będę się czuć. Aktualnie jestem w domu, bo rozwinęło mi się zapalenie oskrzeli. Mam nadzieję, że szybko wyzdrowieje, ponieważ w sobotę mam szkolenie i idziemy na imprezę. 

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Jeśli da radę z moimi włosami to będę szczęśliwa :)

      Usuń
  2. Czasami te pudełka są naprawdę średnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie, że z shinyboxem też różnie bywa... Tutaj akurat wszystkie produkty wykorzystam i to mnie cieszy :)

      Usuń