czwartek, 11 października 2018

MDSKL - Lakiery hybrydowe z Aliexpress

Lakiery hybrydowe z Aliexpress za 4 złote, w najbardziej tandetnych buteleczkach w mojej kolekcji



Porzuciłam bloga na kilka miesięcy ze względu na zawirowania, które spowodowane były moim zdrowiem. Nie miałam głowy i serca, żeby tutaj pisać. Aktualnie minęło trochę czasu, oswoiłam się z pewnymi sprawami i mogę powrócić do dawnych przyjemności. Najwyższa pora zrobić aktualizację dotyczącą mojego hobby! Nadal uwielbiam czytać, ale również skupiłam się na rozwijaniu pasji, jaką jest stylizacja paznokci. Poświęcam temu każdą wolną chwilę. Czasami tylko na pracę i na manicure hybrydowy starcza mi czasu. Nadal uwielbiam kosmetyki i robić make up, ale zdecydowanie mniej uwagi temu poświęcam. Planuję doszkolić się ze stylizacji paznokci, by moje prace były coraz lepsze i bardziej profesjonalne. 

Tym wstępem chciałam Wam nakreślić z czym do Was przychodzę i o czym planuję pisać. Wychodzę z założenia, że blog to nasze małe miejsce w sieci, w którym dzielimy się swoimi emocjami, doświadczeniem i pasją. Przynajmniej dla mnie tym jest blog. A jak to jest u Was? 

Dzisiaj mam zamiar przedstawić Wam lakiery hybrydowe z Aliexpress, które bardzo lubię i żaden kolor z kolekcji, którą posiadam mnie nie zawiódł. Równocześnie te lakiery mają najbardziej tandetne opakowania ze wszystkich moich lakierów, a kolekcję z Ali mam ogromną i cały czas rośnie. 


LAKIERY HYBRYDOWE MDSKL




Właśnie o tych lakierach mowa. Przed napisaniem tego wpisu, wrzuciłam w google hasło: "lakiery hybrydowe MDSKL" i odkryłam, że niewiele o nich znajdziemy opinii w sieci. W swojej kolekcji posiadam 7 kolorów. Wszystkie zamówiłam przez aplikację Aliexpress i czekałam na nie około miesiąca. Za każdy, oprócz tego w białym opakowaniu, zapłaciłam około 4 złote! Ten w białym opakowaniu kosztował 1,52 $. Myślałam, że różnica w cenie wynika z tego, że lakier ma inne opakowanie. Niestety różni się tylko jego kolor - zamiast czarnego jest białe. 

Ostatnie zamówienie robiłam z tego linku. W tym przypadku nie mam ulubionego sprzedawcy. Kupuję pod wpływem chwili. Natomiast szare lakiery, kupiłam od sprzedawcy z podanego linku. Czekałam na nie miesiąc (bez 3 dni) i dostałam gratis tasiemkę do zdobień. 

Wszystkie lakiery mają pojemność 10 ml i kryją po dwóch warstwach. Pędzelki są średniej długości i dość wąskie, ale łatwo się nimi pracuje - można podjechać pod skórki. Lakier ma dla mnie idealną gęstość, nie rozlewa się na boki i szybko poziomuje. 

Ciemne kolory ściągają się odrobinę przy końcach, ale nawet kultowy Mardi Gras z Semilaca ma podobnie. Jednakże wystarczy bezpośrednio przed włożeniem do lampy lekko, to skorygować. Osobiście często każdy palec, ewentualnie dwa na 5 sekund wkładam do lampy, żeby nie rozlał mi się lakier na skórki, ale to moje przyzwyczajenie. Lakiery MDSKLbardzo trwałe i bez uszczerbku wytrzymują na paznokciach, aż do ściągnięcia. 

Jedynej kwestii, której nie sprawdziłam, to czy rozpuszczają się pod wpływem acetonu, ponieważ go nie używam. Pracuję z frezarką i pilnikiem. Aceton był tragiczny w skutkach dla moich skórek. 

Stosowałam do nich różne bazy i topy - od Venalisa, Semilac, po Indigo. Nie wpłynęło to na trwałość paznokci, nic się nie działało. U mnie i u bliskich nie wystąpiło uczulenie. 

Po tej obszernej recenzji chciałabym zaprezentować Wam z bliska kolory.

MDSKL żółty



Lakier bez numeru, który otrzymałam przez pomyłkę zamiast odcienia błękitnego. Z całej kolekcji najmniej go lubię. Bardzo gęsty lakier, który wymaga dłuższej pracy, żeby równo go rozprowadzić i nie było widać prześwitów. Słoneczny żółty odcień z delikatnymi drobinkami. Idealnie sprawdza się do letnich stylizacji. 





MDSKL 21


Piękny intensywny wiśniowy kolor. Na wzorniku dwie warstwy. Tutaj występuje ściąganie przy końcach przed utwardzeniem w lampie. 






MDSKL 90


Lekko zgaszony różowy. Dobrze się nim pracuje. Na wzorniku dwie warstwy. 







MDSKL 45


Żywy różowy odcień. Kolor podobny do poprzedniego, ale bardziej wyrazisty. Na wzorniku dwie warstwy. 






MDSKL 22


Piękny malinowy odcień. Na wzorniku dwie warstwy. Tutaj również występuje ściąganie przy brzegach przed utwardzeniem w lampie. 






MDSKL B10


Jasny szary kolor z niebieskimi tonami. Na wzorniku dwie warstwy. Jedyny w białej buteleczce. 









MDSKL 13


Tradycyjny szary kolor z beżowymi tonami. Na wzorniku dwie warstwy. 





Kolory w rzeczywistości mogą się różnić. Wynika to z innych ustawień (parametrów) Waszych monitorów. 

Jak widzicie na zdjęciach lakiery MDSKL mają intensywne, dobrze kryjące kolory. Gęstość jest idealna - nie rozpływają się na skórkach, ale bez problemu się poziomują. Wymagają nałożeniach przynajmniej dwóch warstw. Największą wadą jest plastikowe, nieatrakcyjne opakowanie, które wręcz zniechęca do użycia. Zachęcająca natomiast jest cena (około 4 złote) w stosunku do przyzwoitej jakości. 





Chętnie poznam Wasze opinie na temat tych lakierów. Może ktoś podzieli się refleksjami na temat innych kolorów. Których unikać? Które domówić? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz