poniedziałek, 7 maja 2018

Shinybox Kwiecień 2018 - Spring Time

Nie chciałabym rozpoczynać każdego wpisu słowami "dawno mnie tutaj nie było", ale tak jest w rzeczywistości. Sama do końca już nie wiem, czy wynika to z aktualnego stanu zdrowia, nałogu czytelniczego, czy lenistwa. Być może wszystko to po części jest przyczyną, aktualnego stanu rzeczy. Zdaję sobie sprawę również z tego, że w najbliższym czasie nie będzie lepiej. Czekają mnie badania w szpitalu, a nie planuję tam zabrać ze sobą laptopa. Ale... Skończmy już z tą prywatą i przejdźmy do nowego wpisu.

Nowy wpis będzie dotyczył kwietniowego pudełka Shinybox. Wiem, że poprzedni dotyczył marcowego i nic innego nie dodałam, ale mam nadzieję, że będziecie dla mnie wyrozumiali ;-)

Spring Time - Shinybox with natura - kwiecień 2018











1) Naobay, Szampon Vitality & Shine, travel size, ok. 50 zł za 100 ml




" Organiczny i wegański szampon o pięknym orzeźwiającym zapachu. Zawiera między innymi odżywcze białko ryżowe i aloes. Wolny od siarczanów i silikonów, zawiera w 99% składniki pochodzenia naturalnego. Produkt opatrzony certyfikatem ECOCERT."

2) 7th Heaven, Maska do twarzy płachtowa, produkt pełnowymiarowy, ok. 11 zł za szt.





"To co najlepsze od Matki Natury, marka 7th Heaven zamieniła w serum i nasączyła nim tkaninę maski. Bez bałaganu, bez zamieszania - istny 5 minutowy cud! Tkanina ściśle przylega do skóry, optymalizując dostarczanie kluczowych składników, pozostawiając uczucie odświeżenia i odżywienia. Mix rodzajów. 

3) Beaute Marrakech, Naturalna woda różana w spray'u, travel size, 7,20 zł za 50 ml



"Woda różana to ceniony, w 100% naturalny hydrolat. Doskonale odżywia i pielęgnuje. Wykazuje właściwości tonizujące, łagodzące, regenerujące. Koi podrażnienia i zaczerwienienia. Wzmacnia ściany naczyń krwionośnych, zwiększa elastyczność skóry."

4) Kobo, Fashion Color Shine & Care Lipstick, produkt pełnowymiarowy, 13,49 zł za szt. 





"Pomadka łącząca zalety błyszczyka i pomadki. Nadaje ustom piękny kolor, subtelny połysk i pielęgnuje je dzięki zawartości masła Shea i witaminy E. Wygodna w aplikacji. Mix kolorów.

5) Silcare, Lakier hybrydowy Color IT, produkt pełnowymiarowy, 11,99 zł za 6 g




"Zwiększona ilość pigmentu daje efekt doskonałego krycia płytki paznokcia wybranym kolorem. Nakłada się łatwo i szybko. Nie osłabia płytki. W 100% ściąga się z paznokcia acetonem lub płynem do hybryd. Hybryda Color IT Premium doskonale utrzymuje się na paznokciach, a jej kolor jest intensywny, nie matowieje. Mix kolorów.

6) Bloc, Ochronna pomadka do ust Lip Sun Protection SPF 15, produkt pełnowymiarowy, 24 zł za szt. 





"Lip Sun Protection SPF 15 bazuje na naturalnych, odżywczych składnikach, zapewniających silne nawilżenie i ochronę ust przez szkodliwym promieniowaniem słonecznym UVB."

7) SmartFood, Baton z żurawiną i malinami, w polewie jogurtowej, produkt pełnowymiarowy, 5,99 zł za szt.






Podsumowując

Pudełko, jako całość oceniam na bardzo słabe. Mam wrażenie, że z miesiąca na miesiąc coraz mniej spełnia moje oczekiwania. Produkty z których jestem najbardziej zadowolona występują w rozmiarze podróżnym. 100 ml szamponu nie wystarczy mi na wiele myć włosów. Ewentualnie zostawię go na wyjazd wakacyjny. Natomiast największym rozczarowaniem dla mnie jest baton. Nie lubię takich produktów i nawet po spróbowaniu wylądował w koszu. Pomadek ochronnych przed słońcem nie stosuję, ale najwyraźniej zacznę. Lakier do paznokci znam, ale nigdy nie miałam. Zapach ma charakterystyczny dla chińskich hybryd. Na wzorniku kolor jest intensywny i neonowy, ale nie wiem jak będzie się poziomował i trzymał, bo aktualnie moje paznokcie odpoczywają od lakierów. Pomadka Kobo zaskoczyła mnie najbardziej! Nie dość, że ma piękny kolor, to długo utrzymuje się na ustach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz