wtorek, 20 marca 2018

Podkład pod lupą - Bourjois, Healthy Mix

Dość długo mnie tu nie było. Bardzo nas tym ubolewam, ale złapałam bardzo paskudną grypę, z którą nie mogę sobie poradzić. Przez nią brakuje mi siły, energii i weny. Mam jednak nadzieję, że w końcu odpuści i wrócę do regularnego dodawania wpisów. Jeśli kolejny wpis nie pojawi się do przyszłego tygodnia, to znaczyć będzie, że nadal nie jestem zdrowa.

W dzisiejszym wpisie pod lupę wezmę jeden z trzech podkładów, który aktualnie używam.

Podkład Bourjois, Healthy Mix, Foud de Teint Anti- fatigue Foundation - Podkład z witaminami przykrywający oznaki zmęczenia




Opis: "Bourjois Healthy Mix Podkład Rozświetlający Light Vanilla 51
Owocowy podkład rozświetlający cerę od firmy Bourjois. Lekka formuła z łatwością radzi sobie z niedoskonałosciami cery jednocześnie nie obciążając jej. Rozświetla twarz, bez zbędnych drobinek, nadaje efekt zdrowej cery. Zaraz po zastosowaniu skóra jest miękka, gładka i widocznie ożywiona. Podkład nadaje się do każdego typu skóry. Subtelny, nie drażniący owocowy zapach dodatkowo wpływa na cerę:
- Morela - dodaje blasku
- Melon - działanie nawilżające
- Jabłko - antyutleniacz
- Imbir - działanie odświeżające"


Pierwszy raz spotkałam się w tym podkładem w 2013 roku, gdy ekspedientka w SuperPharm odradzała mi jego kupno, ponieważ negatywnie wpłynie na moją młodą cerę. Zaskoczyło mnie to, ale posłuchałam jej rady. Jednakże z roku na rok słyszałam i czytałam coraz więcej pozytywnych opinii na temat tego podkładu i w końcu na promocji w Rossmannie zdecydowałam się na jego kupno.

Mój kolor to Light Vanilla 51 i oprócz okresu letniego idealnie dopasowuje się do odcienia mojej cery. Kolor to naturalny, jasno beżowy odcień z żółtymi tonami. Obecnie jest to moje 3 opakowanie, co oznacza, że przetestowałam ten podkład bardzo dobrze. Odpowiada mi jego opakowanie, które nie dość, że jest szklane i ładne, to ma bardzo wygodną i praktyczną pompkę. Zapach produktu jest dość mocno wyczuwalny przy aplikacji, ale na szczęście jest to przyjemny i  świeży zapach.

Konsystencja produktu jest kremowa, lekka i łatwo się go rozprowadza na skórze. Zaobserwowałam, że delikatnie ciemnieje, ale na mojej twarzy nie wygląda to źle. Z pewnością nie zatyka porów, daje uczucie nawilżenia cery, a przy tym jest bardzo wydajny. Krycie ma niestety słabe - wyrównuje koloryt, ale nie zakrywa niedoskonałości.



Podkład idealnie sprawdza się u mnie w okresie kiedy moja cera jest pozbawiona niedoskonałości. Wyrównuje wówczas koloryt, a do tego wygląda naturalnie i rozświetlająco. Uwielbiam go wtedy stosować do codziennego makijażu.

Niestety bywają również momenty, kiedy jest moim największym wrogiem. Występuje to w okresie gryp i przeziębień, gdy oczekuje, że podkład zakryje moje zmęczenie na twarzy, wysuszoną cerę i czerwoną okolicę wokół nosa. Niestety tak się nie dzieje! Nie dość, że bardzo szybko schodzi z cery, to podkreśla suche i podrażnione miejsca. W dodatku nie stapia się z cerą, a tworzy na niej maskę i efekt ciastka.

Produkt Bourjois Healthy Mix bez problemu kupicie w wielu drogeriach stacjonarnych, jak i wielu internetowych. Klikając tutaj zostaniecie przekierowani do jednej z nich.



Jak widzicie są momenty, gdy uwielbiam ten podkład i chętnie po niego sięgam i takie, gdy omijam go z daleka, ponieważ robi mi jeszcze większe "kuku" na twarzy. A jakie są Wasze doświadczenia z tym podkładem? Lubicie, a może nie znosicie się? 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz