czwartek, 13 lipca 2017

Neonowe pyłki do paznokci z Aliexpress

Moją drugą ogromną miłością zaraz po pedagogice jest manicure hybrydowy i wszystko, co z nim związane. Co chwilę przychodzi do mnie jakaś paczka z akcesoriami i lakierami do paznokci. Większość paczek jest z aliexpress, ponieważ uwielbiam robić tam zakupy! 

W związku z tym dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować neonowe pyłki do paznokci od Nail MAD. 





Pyłki tak jak wspomniałam wcześniej zamówiłam na Aliexpress [LINK] . Oglądałam filmik na youtube i spodobał mi się efekt przejścia, który był wykonany podobnymi produktami do tych. W tym celu zamówiłam te pigmenty. Na zamówienie czekałam ponad półtora miesiąca, więc gdy przyszła paczka i zaczęłam ją "macać", to nie domyśliłam się co przyszło. 

Od razu po otworzeniu paczki odkręciłam słoiczki, żeby zobaczyć jak na żywo wyglądają. Byłam zaskoczona ilością pyłków. Słoiczki były pełne! Poprzednio zamówionych pyłków z Aliexpress było tylko pół słoiczka, więc spodziewałam się, że w tym przypadku będzie podobnie. 



Widzicie tą ilość?! I to nasycenie kolorów?! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Od razu musiałam wykonać manicure z ich pomocą. Pigmenty były zapełnione pod same wieczka. Powoduje to, że troszkę wysypują się z opakowania i są one pobrudzone, ale nie jest to dla mnie problem. 

Za 6 pyłków zapłaciłam 2,99 $. Uważam, że jest to bardzo atrakcyjna cena. Pyłki są bardzo drobno zmielone i wygodnie się je nakłada. Wszystkie pyłki aplikowałam na warstwę dyspersyjną białego lakieru.






* mam wrażenie, że ani w świetle dziennym, ani w sztucznym nie są oddane rzeczywiste odcienie pyłków. 



Poniżej chciałabym Wam zaprezentować mój sposób aplikacji tych pyłków


KROK 1 - Odtłuszczam płytkę wacikiem nasączonym cleanerem. Następnie nakładam primer bezkwasowy na płytkę paznokcia. Odczekuje chwilę i nakładam bazę. Następnie na 30 sekund do lampy LED.
KROK 2 - Nakładam warstwę białej hybrydy. W tym przypadku z firmy SEMILAC i ponownie wkładam na 30 sekund do lampy LED. 
KROK 3 - Nakładam 2 warstwę białej hybrydy i wkładam do lampy na 30 sekund. 
KROK 4 - Aplikuje wybrany pyłek na warstwę dyspersyjną pacynką albo opuszkami palców. Osobiście bardziej przypadła mi aplikacja palcami. Gdy pyłek mam równo rozprowadzony po całym paznokciu, pędzlem do makijażu oczu usuwam nadmiar. Nie przejmuje się, gdy coś nie schodzi. Pod wpływem cleanera bez problemu zejdzie. 
KROK 5 - Nakładam dokładnie na paznokcie top i wkładam na 30 sekund do lampy. Następnie oczyszczam palce wacikiem nasączonym cleanerem. 

Są to obecnie moje ulubione pyłki. Ich aplikacja jest szybka i mam wrażenie, że nie ma wokół mnie takiego bałaganu, jak przy innych tego typu produktach. 

Pierwszy manicure wykonany jednym z tych pyłków. Dopiero później odkryłam, że można budować nimi nasycenie. Widać to wyraźnie na paznokciu małego palca. 






Lubicie tego typu produkty do paznokci? Koniecznie muszę spróbować wykonać nimi ombre, w końcu w tym celu je zamówiłam!

2 komentarze: