sobota, 21 października 2017

Drop Of Essence Olej arganowy o zapachu piżma i nietypowym zastosowaniu

Produkt, który zaprezentuje poniżej otrzymałam w pudełku TRY ME Box. Przed napisaniem tego wpisu stosowałam go 1,5 miesiąca, a opinię wystawiam na podstawie doświadczeń własnych i rodzicielki, która stosowała go ze mną. 

DROP OF ESSENCE - Olej arganowy o zapachu piżma



"Olej arganowy o zapachu piżma do twarzy, ciała i włosów.
Sposób użycia:
Rozprowadzić na zwilżonej skórze lub włosach raz dziennie. 
Olej arganowy polecany jest do każdego rodzaju skóry. Odżywia, regeneruje, pielęgnuje oraz chroni skórę."

W pierwszej kolejności zacznę od tego, że informacja na opakowaniu była dla mnie w zupełności wystarczająca. Prosta, jasna i czytelna. Nie szukałam żadnych dodatkowych informacji jak stosować ten produkt i jakie ma opinie. Być może to był błąd, ale o tym dowiecie się niżej.

Otrzymałam produkt o pojemności 10 ml, który jest zamknięty w plastikowym opakowaniu. Opakowanie jest bardzo praktyczne, ponieważ produkt wypływa w kroplach i sam się nie wylewa. Zaoszczędzamy na produkcie, mamy kontrolę nad tym ile kropel użyjemy oraz olej nie brudzi wszystkiego, co jest dookoła.  Produkt jest przez to bardzo wydajny.



O konsystencji oleju chyba nie muszę pisać? Typowy olej koloru żółtego o intensywnym zapachu piżma. Gdyby nie napis na opakowaniu, to nie potrafiłabym nazwać tego zapachu. Z pewnością ten zapach jest bardzo przyjemny dla mojego nosa. Po pierwszej aplikacji tego olejku na twarz, przez 2 godziny łazienka pięknie pachniała.




Produkt testowałam głownie na twarzy i włosach. Wyciskałam kroplę na policzki i czoło, a potem rozsmarowywałam to na twarzy. Zawsze na noc. Rano zawsze po użyciu tego produktu moja skóra wydawała się nawilżona i wypoczęta. Nie zapychał mojej wrażliwej cery, ale nie stosowałam go codziennie. 

Na włosy nakładałam go w momentach kiedy bardzo puszyły się one lub na same końcówki. Często przy tych aplikacjach nabierałam za dużo produktu i tam gdzie go zaaplikowałam włosy wyglądały na mokre lub tłuste. Wspominam o tym, żebyście w razie stosowania tego produktu nakładały bardzo małą ilość. W zupełności wystarczy. 

Największym atutem tego produktu jest zapach. Utrzymuje się przez wiele godzin w pomieszczeniu, gdzie go się aplikuje, na rękach, włosach i twarzy. Na moje zmysły działa relaksująco. 

Teraz coś Wam zdradzę... Przed napisaniem tego postu chciałam wygooglować jego cenę i pojemność pełnowymiarowego produktu. Jakie przeżyłam przy tym zaskoczenie! Zanim zdradzę Wam co wyczytałam, to w pierwszej kolejności skupię się na tym czego szukałam. 

Produkt występuje w dwóch pojemnościach. 
  • 50 ml/ok. 30 zł
  • 10ml/ok. 8 zł
Występuje w różnych wariantach zapachowych, np. gardenia, róża, jaśmin, ylang ylang, cytryna, ambra. 

I są to: 

"Drop of Essence – BIO Perfumy stworzone z myślą o Twoim zdrowiu, urodzie i samopoczuciu.

Kompozycja zwiera 99% certyfikowanego BIO oleju arganowego oraz 1% naturalnej intensywnej esencji zapachowej.
To najzdrowszy dla skóry, naturalny perfum w oleju, którego energetyzujący zapach uwiedzie i oczaruje nawet najbardziej wrażliwy zmysł węchu.
Niezwykle intensywna nuta zapachowa naturalnej esencji sprawia, że olejek można stosować zamiast syntetycznie wykonanych perfum.
Intensywność zapachu utrzymuje się do 4 godzin. Olejek doskonale zastępuje perfumy, dlatego zalecamy aplikować go wyłącznie na miejsca, na które nanosi się perfumy (nadgarstki, szyję, dekolt, kark, zgięcia łokcie)."

[źródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,141066,bio-perfumy-olej-arganowy-o-zapachu-pizma.html]

Teraz zrozumiałam, dlaczego głównie zachwycona jestem zapachem tego produktu. Skąd to utrzymywanie się wiele godzin na skórze i włosach oraz unoszący się zapach w powietrzu. 

Jeśli inne zapachy są również tak fantastyczne jak ten, to chętnie zaopatrzę się w nie. Zawsze posiadałam wrażliwy nos, ale ostatnio jeszcze mocniej wyczulił mi się węch i uwielbiam ładne zapachy. Nie znam się na nich kompletnie, ale każdy chyba lubi otaczać się przyjemnymi zapachami? 



Mieliście kiedyś ten produkt? Jeśli tak, to jaki zapach i czy również tak Was zachwycił? 

3 komentarze:

  1. fajnie zrobione paznokcie:) produkt gdzieś mi mignął, ale nie jestem pewna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdaje się, że zapach chyba jest dość ciężki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zależy to od gustu. Dla mnie w małej ilości jest cudowny.

      Usuń