środa, 24 września 2014

Udział w projekcie Grona Ambasadorów EverydayMe

Kto nie uwielbia testować nowych produktów? Tym bardziej jak mamy możliwość otrzymać je za darmo i podzielić się z nimi ze znajomymi? Chyba każdy, w każdym razie mi to bardzo humor poprawia. Rzadko mam takie szczęście, ale tym razem mnie nie ominęło i dzięki stronie Everyday me i dołączeniu do Grona Ambasadorów załapałam się do testowania kapsułek piorących Vizir wraz z 4000 członkami Grona Ambasadorów.

Chwilę po tym jak otrzymałam wiadomość e-mail, że zakwalifikowałam się do testowania, otrzymałam wiadomość, że paczka jest już gotowa i czeka na kuriera. Minął weekend i paczuszka już była u mnie.


Paczka przyszła bardzo solidnie zapakowana w kartonie z logo strony na której jestem aktywna. Trudno mi nawet opisać moje podekscytowanie w momencie odpakowywania paczki.



Moim oczom ukazała się bardzo solidnie zapakowana i zabezpieczona zawartość. Na pierwszy plan wyszedł list, którym dowiaduje się, w czym biorę udział i co powinno zawierać pudełko.


Jak widzicie powinnam otrzymać:
* 1 opakowanie kapsułek piorących Vizir Orginal Fresh (15 szt.)
* Przewodnik projektu
* Książeczkę "Badanie opinii"

Do podarowania innym dostałam:
* 15 pojedynczych opakowań z kapsułką piorącą Vizir Original Fresh
* 15 ulotek Vizir

Cieszy mnie niezmiernie, że te pojedyncze opakowania kapsułek dla podarowania są tak ślicznie zapakowane w kartonikowe pudełka. Już nie mogę się doczekać, aż będę się dzielić nimi z bliskimi!


Tak prezentowała się cała zawartość kartonu. Jak widzicie wszystko solidnie spakowane i mam wrażenie, że postarali się bardzo byśmy my testerzy byli zadowoleni i dzielili się opinią z innymi.

Obecnie w Gronie Ambasadorów na stronie Everyday me jest możliwość zgłoszenia się do testowania pasty do zębów blend-a-med. W tym przypadku będzie podobnie, że dostaniemy jeden pełnowartościowy produkt i ileś 15 ml miniaturek pasty do rozdania. Miło byłoby się znowu zakwalifikować.

Znaliście wcześniej tą stronę? Ktoś także bierze ze mną udział w tym teście? 

3 komentarze:

  1. Słyszałam o tym testowaniu, ale mam bloga typowo książkowego, więc nie więzłam udziału w tym projekcie. Jednak kapsułki piorące Vizir kupuje od jakiegoś czasu i bardzo sobie je chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie było wytycznym czy masz bloga i jakiego bloga prowadzisz :-) Nawet nie mam podanego nigdzie linku polecającego, ani, że muszę wiadomość odnośnie tego projektu umieścić na blogu :-)

      Usuń