poniedziałek, 2 czerwca 2014

Elfa, Green Pharmacy- Delikatny żel do mycia twarzy do skóry tłustej i mieszanej z zieloną herbatą

Gdy zaczęły się moje problemy ze skórą to przyjrzałam się w pierwszej kolejności mojej pielęgnacji twarzy. Dostrzegłam, że nie używam żadnego żelu/pianki do mycia twarzy. Nawet peeling to u mnie rzadkość. Uświadomiłam sobie wtedy, że moje oczyszczanie twarzy nie jest w pełni satysfakcjonujące. Oczywiście, gdy w lokalnej drogerii natknęłam się na ten żel Elfa, Green Pharmacy "Delikatny żel do mycia twarzy do skóry tłustej i mieszanej z zieloną herbatą", postanowiłam wypróbować go, ponieważ za 270 ml płacimy około 8 zł. 


Opis produktu: Dla skóry normalnej i tłustej.Delikatny, nie zawierający mydła żel przeznaczony do codzienniego oczyszczenia twarzy i szyi. Dzięki specjalnie dobranym komponentom oraz wodzie o najwyższym stopniu czystości, jest wspaniale tolerowany przez skórę, nie ściąga i nie wysusza, doskonale usuwa resztki makijażu oraz inne zanieczyszczenia.Ekstrakt liści zielonej herbaty neutralizuje toksyny i stymuluje naturalne procesy odnowy skóry. Dzięki współdziałaniu d - pantenolu i alantoiny żel wykazuje wyraźne regenerujące i łagodzące działanie na skórę. 
Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Hydrolyzed Wheat Protein, Green Tea Leaf Extract, Allantoin, Panthenol, Parfum, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid. (25.08.2012)
Cena: ok. 8zł / 270ml



Zacznę od tego, że zawsze, gdy mam pełen makijaż najpierw sięgam po płyn micelarny, a następnie domywam twarz tym płynem.


Opakowanie jest poręczne i w dodatku widać ile produktu zostało. Pompka aplikuje odpowiednią ilość płynu, która starcza mi na umycie całej twarzy.

Bałam się, że uczuli mnie, ale nic takiego nie ma miejsca przy stosowaniu tego produktu. Wręcz mam wrażenie, że moja skóra lubi ten płyn, bo po użyciu tego żelu wydaje się być bardzo oczyszczona i promienna, a nawet lekko zmatowiona (choć to moje odczucie). Nie szczypie on, nawet w oczy. Doskonale radzi sobie z resztkami makijażu, szczególnie oczu. Bałam się, że skóra będzie po nim wysuszona, ale na szczęście ograniczył tylko wydzielanie sebum, bez wysuszenia. Posiada śliczny, delikatny zapach, który mnie nie dusi, ani nie drażni. Zawsze po zastosowaniu tego płynu mam uczucie ogromnego odświeżenia. Nie powoduje on uczucia ściągnięcia, tak jak obiecuje producent. Dodatkowo ten produkt jest dla naszej skóry delikatny. Odkąd zaczęłam go stosować wiem, że moja cera jest oczyszczona  i odświeżona. Świetnie wpływa to na mój komfort psychiczny :-P Po spłukaniu go nie pozostawia żadnej powłoki, czy warstwy na mojej twarzy i nie mam trudności by go spłukać. Używam go codziennie od około 1,5 miesiąca i zużyłam niecałe pół butelki, więc uważam, że ten produkt jest bardzo wydajny.

Reasumując, nie odczuwam potrzeby szukania innego produktu do mycia twarzy, ale jestem ciekawa jak wyszedł by w konfrontacji z innym produktem. Ten produkt mnie bardzo zadowala i spełnia moje oczekiwania. Doskonale radzi sobie z makijażem, oczyszcza i sprawia, że moja skóra jest po nim miła w dotyku. Nie szczypie w oczy, nie wysusza, ale ogranicza nadmiar sebum. Jestem zadowolona.

Mieliście z nim styczność? Polecacie jakiś podobny żel, który warto wypróbować, a może powiecie mi co mam omijać szerokim łukiem?

1 komentarz:

  1. Jestem go bardzo ciekawa zwłaszcza, że ta firma robi fajne i tanie kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń