sobota, 13 stycznia 2018

Rossmann promocja 2+2 na naturalne produkty - MiniHaul

Odwiedziłam w czwartek Rossmann w poszukiwaniu papierowych serwetek i płatków kosmetycznych. Oczywiście wyszłam z pełną reklamówką zakupów. Już od samego wejścia kusili informacją, że trwa właśnie promocja 2+2 gratis na różne produkty najlepsze dla mnie i przyjazne dla natury. Grzechem byłoby nie skorzystać, tym bardziej, że kończył mi się szampon oraz żel do mycia twarzy. W ten sam dzień zrobiłam zdjęcie zakupów i postanowiłam dodać wpis jeszcze w trakcie trwania promocji.

Rossmann, Zadbaj o siebie, zadbaj o naturę - 2 + 2 gratis. Tylko w Klubie Rossmann na 4 różne produkty najlepsze dla ciebie i przyjazne dla natury, oznaczone 2 + 2



W pierwszej kolejności postanowiłam wybrać dwa szampony do włosów, których wcześniej nie miałam. Bardzo lubię testować tego typu produkty, ponieważ jeszcze nie trafiłam na ideał. Przeważnie większość szamponów dla moich włosów jest średnia. Zdarzają się również takie, które za bardzo je przesuszają lub w drugą stronę - zbyt mocno obciążają i przesuszają. Zdecydowałam się na szampon marki Alterra, tym bardziej, że wiele pozytywnych opinii słyszałam o tej marce. Drugi jest z Green Pharmacy, który kusił mnie pokrzywą. Mam słabość do niej odkąd pije herbatę z pokrzywy i ma ona dobroczynny wpływ na mój organizm. 


1/ Alterra, szampon do włosów dodający objętości, Bio Papaja i Bio Bambus, 200 ml / 7,99 zł



Opis: "Szampon dodający objętości Alterra BIO-Papaja & BIO-Bambus, to siła i witalność po same końce dla włosów delikatnych i pozbawionych objętości. Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Gwarantowane cechy produktu: Nie zawiera sztucznych barwników, substancji zapachowych i konserwantów; Bez silikonów, parafiny i innych związków ropochodnych; Przebadany dermatologicznie.
SKŁADNIKI: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Glycerin, Carica Papaya Fruit Extract*, Bambusa Arundinacea Leaf Extract*, Mangifera Indica Fruit Extract*, Citrus Grandis Peel Oil, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenyl Ethyl Ether, Alcohol*, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citral**.
*składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych
**pochodzące z naturalnych olejków eterycznych."

2/ Green Pharmacy, Hair Care, szampon do włosów normalnych, pokrzywa zwyczajna, 350 ml/ 7,99 zł



Opis: "W ziołowych szamponach serii Green Pharmacy zebraliśmy wszystko czym obdarza nas Matka Natura. Pokrzywa zwyczajna od wieków doceniana w pielęgnacji włosów normalnych, skłonnych do przetłuszczania reguluje pracę gruczołów łojowych, działa przeciw wypadaniu włosów i przeciwłupieżowo. Szampon poprawia mikrokrążenie skóry głowy, pobudza pracę cebulek włosowych, zapewnia włosom energię do wzrostu. Włosy stają się zdrowe, nawilżone, elastyczne i pełne blasku.
SKŁADNIKI: Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glcoside, Cocamide DEA, Sodium Chloride, PEG-12 Dimethicone, Polyquaternium-10, Panthenol, Urtica Dioica Leaf Extract, Citric Acid, Parfum, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Linalool."


3/ tołpa, dermo face sebio, normalizujący żel do mycia twarzy, 150 ml / 27,49 zł



Opis: "Normalizujący żel do mycia twarzy dokładnie oczyszcza, odświeża oraz usuwa nadmiar sebum. Wiemy, że… niedoskonałości mogą mieć kilka przyczyn: nadmiar sebum, zanieczyszczenia, stres, zła dieta. Nie mamy wpływu na to, jak reaguje nasz organizm. Możemy jednak osłabić działanie tych czynników. Wystarczy zastosować pielęgnację, która zadziała normalizująco, ściągająco i nie wysuszy przy tym skóry. Nasz dermokosmetyk usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Działa antybakteryjnie i przeciwdziała powstawaniu niedoskonałości takich jak grudki, krostki i zaskórniki. Normalizuje wydzielanie sebum i zwęża rozszerzone pory. Posiada fizjologiczne pH i nie wywołuje podrażnień. Pozostawia skórę dokładnie oczyszczoną, odświeżoną i matową."

Tołpa jest jedną z moich ulubionych marek. Nie stosowałam zbyt dużo ich produktów, ale wszystkie z jakimi miałam kontakt, zachwyciły mnie. Jestem już po dwóch myciach powyższym żelem i pierwsze wrażenie, to wow! Jak tak dalej pójdzie, to będzie mój kolejny ulubieniec.

4/ Lirene, Detoks i rozświetlenie, głęboko oczyszczająca maska peel-off, glinkowa, 10 g/ 11,99 zł




Opis: "Intensywnie oczyszczona, odświeżona i zmatowiona skóra jak po profesjonalnym zabiegu u kosmetyczki. Oczyszczająco-detoksykująca maska typu peel off z glinką ghassoul i ekstraktami z cytrusów zapewni widoczne efekty już po 1 użyciu! Pozyskiwana w Maroko glinka ghassoul to jedna z najcenniejszych i najdłużej stosowanych glinek w kosmetyce. Bogata w krzem, magnez, potas, wapń, miedź, żelazo, glin, lit, cynk, posiada właściwości głęboko oczyszczające, detoksykujące i matujące. Zawartość ekstraktów z cytryny i grapefruitów intensyfikuje działanie seburegulujące i zapewnia uczucie świeżości i gładkości skóry. Maska dzięki swojej wyjątkowej formule nie kruszy się i nie powoduje przesuszenia skóry. 100% odświeżona skóra* 67% mniej widoczne pory* 71% matowa skóra* 88% efekt wypoczętej skóry* *test IN VIVO – ocena w grupie 45 kobiet po 1 aplikacji."

Tego produktu obawiam się użyć. Podejrzewam u siebie alergię na glinkę i głównie, to spowodowało, że wybrałam tę maskę. Jeśli po jej użyciu będę miała zapchaną twarz, to jednoznacznie będę mogła powiedzieć, że glinka mi nie służy. Jeszcze jej nie stosowałam, ponieważ obawiam się zapchania, a dzisiaj idę na zabawę karnawałową.

5/ Isana, Trocken Shampoo, suchy szampon do włosów brązowych, 200 ml/ 7,99 zł



Opis: "Suchy szampon do włosów brązowych opracowany został specjalnie dla włosów ciemniejszych i idealnie nadaje się do mycia włosów na sucho między zwykłymi zabiegami mycia głowy. W ciągu kilku sekund włosy zostają odświeżone i odzyskują swoją objętość. Suchy szampon oczyszcza bez użycia wody, idealnie nadaje się do stosowania pomiędzy jednym a drugim myciem głowy, nadaje włosom świeży zapach, daje się łatwo wyszczotkować."

Ostatni produkt kupiłam poza promocją. Wzięłam go głównie z myślą o teście. Nie przepadam za suchymi szamponami do włosów, ale czasami są w stanie na szybko uratować fryzurę i właśnie na takie sytuację potrzebuję w łazience takiego produktu. Jestem ciekawa, jak poradzi sobie szampon z Isany. Dotychczas byłam zadowolona, tylko z Batiste, ale może będę mile zaskoczona. Zobaczymy...


Skusiliście się na promocję w Rossmannie? Osobiście najczęściej robię tam zakupy, ponieważ w mojej okolicy, to jedyna większa drogeria. Ubolewam bardzo, że nie ma Hebe i Natury, ale cieszę się, że chociaż jest Rossmann.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz